Ik heb ondertussen mijn Razer Diamondback zo'n 14 maanden. Als het goed is zit er 2 jaar garantie op. Tot op heden heb ik heerlijk kunnen gamen met m'n Diamondback, helaas wordt de linkermuisknop een beetje lam en gaat het klikken erg moeilijk (hard drukken etc). Dit komt 90% zeker door slijtage of vuil. Hij is niet echt makkelijk open te maken, dus ik kan dat niet controleren. (Ik ga van slijtage uit)
Nu dus de vraag: kan ik dit verhalen op garantie? (met eventueel de domme klant uit te hangen) of heb ik geen poot om op te staan? Valt slijtage onder garantie? (en hoe kunnen ze nagaan of het daadewerkelijk slijtage is?)
Ik heb al een paar topics doorgelezen op GoT, de meeste zijn oud en zeer tegenstrijdig (ene topic zegt men dat het gewoon garantie is, in het andere topic weer niet).
Als iemand wat dingen kan toelichten, graag
edit: Gekocht bij een lokale computer boer
Nu dus de vraag: kan ik dit verhalen op garantie? (met eventueel de domme klant uit te hangen) of heb ik geen poot om op te staan? Valt slijtage onder garantie? (en hoe kunnen ze nagaan of het daadewerkelijk slijtage is?)
Ik heb al een paar topics doorgelezen op GoT, de meeste zijn oud en zeer tegenstrijdig (ene topic zegt men dat het gewoon garantie is, in het andere topic weer niet).
Als iemand wat dingen kan toelichten, graag
edit: Gekocht bij een lokale computer boer