Goedavond forumleden,
Al een tijdje zit ik met het probleem dat de muis het zomaar opeens niet meer doet.
Ik begrijp er echt niets van, ik heb nou een goedkope trust gekocht, maar die werkt ook niet.
En voor de haters van trust, ik haat het ook hoor, maar geldgebrek is niet alles!
Maar nu verder, de muis doet het niet, dat is 1 ding.
Nu het volgende, ik ga voor de lol een spel spelen (een racespel met mn G25), ik stoot perongeluk mijn muis aan.. en opeens doet ie t?! Dus ik denk van.. yes hij doet t.. ik doe vervolgens dus alt-tab naar het bureaublad.. en daar werkt de muis ook perfect.
Dus weer verder spelen.. en daarna sluit ik het spel af.. en zodra ik het spel had afgesloten hield de muis op met werken
. Ik weet me echt geen raad, ik heb al de usb drivers geinstalleerd, de drivers van de muis, bios gereset en alles drivers opnieuw geinstalleerd.
Als iemand het antwoord hierop weet zou het echt een uitkomst zijn!
In ieder geval, bij voorbaat dank.
Richo
*specs:
Asus M2N-SLI NF560 chipset
2GB OCZ XTC
AMD X2 6000+
Windows XP SP2
Al een tijdje zit ik met het probleem dat de muis het zomaar opeens niet meer doet.
Ik begrijp er echt niets van, ik heb nou een goedkope trust gekocht, maar die werkt ook niet.
En voor de haters van trust, ik haat het ook hoor, maar geldgebrek is niet alles!
Maar nu verder, de muis doet het niet, dat is 1 ding.
Nu het volgende, ik ga voor de lol een spel spelen (een racespel met mn G25), ik stoot perongeluk mijn muis aan.. en opeens doet ie t?! Dus ik denk van.. yes hij doet t.. ik doe vervolgens dus alt-tab naar het bureaublad.. en daar werkt de muis ook perfect.
Dus weer verder spelen.. en daarna sluit ik het spel af.. en zodra ik het spel had afgesloten hield de muis op met werken
Als iemand het antwoord hierop weet zou het echt een uitkomst zijn!
In ieder geval, bij voorbaat dank.
Richo
*specs:
Asus M2N-SLI NF560 chipset
2GB OCZ XTC
AMD X2 6000+
Windows XP SP2