Sinds een week ben ik in het bezit van een Sitecom WL-183 300N, daarvoor had ik een Linksys WRT54GR. Met die laatste kon ik met mijn laptop gewoon een schijf van mijn desktop aankoppelen en bestanden overhalen (beide wireless, beide XP). Nu ik die Sitecom heb, werkt dat niet meer, ik kan niet eens tussen de PC's pingen. Ik heb ook al een ftp-server op mijn desktop geinstalleerd en het zo geprobeerd, maar blijkbaar is er geen connectie mogelijk tussen lokale stations. Internet werkt overigens prima.
Het enige wat ik wil is een open verbinding voor lokale wireless PC's, ik hoef niet vanaf Internet bij mijn systemen te komen. Ik heb een beetje lopen klooien met virtual server, UpNp en zo, maar niets werkt. De handleidingen helpen ook niet, en zelfs de uitgebreide versie is nietszeggend en summier.
Laatste versie firmware staat er op.
Iemand enig idee?
Het enige wat ik wil is een open verbinding voor lokale wireless PC's, ik hoef niet vanaf Internet bij mijn systemen te komen. Ik heb een beetje lopen klooien met virtual server, UpNp en zo, maar niets werkt. De handleidingen helpen ook niet, en zelfs de uitgebreide versie is nietszeggend en summier.
Laatste versie firmware staat er op.
Iemand enig idee?