90/270 graden angled SATA-kabels, waar te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Ik ben voor mijn server op zoek naar SATA kabels met aan de ene kant een 90graden angled connector en aan de andere kant een 270 graden connector.

Ik heb op het moment de standaard areca kabels [270 graden -> straight] maar de straight kant moet ook angled zijn ivm mijn kast, de kabels komen nu in de knel tegen de deur en geven massaal de geest.

Het gaat om Left to Right angled SATA II kabels (zoals hier te zien, deze shop verscheept helaas alleen naar de USA).
Zijn deze kabels ergens in nederland te krijgen? Ik kan nergens kabels vinden met 270 graden connectors.
Eventueel kunnen kabels met 2 * 270 graden angled connectors ook wel, maar ook die heb ik nog niet kunnen vinden.

Weet iemand een shop waar ze deze verkopen?
Ik ben alle winkels in de buurt al tevergeefs langs geweest en ook geen enkele webshop schijnt mij te kunnen helpen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Volgens mij liep er een poosje geleden al eens een dergelijk topic hier op GoT, jouw topic titel invoeren in de search levert dit topic op: \[S-ATA] kabels met 90 graden hoek andere kant op ;) , misschien dat je er iets aan hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door _Dune_ op 04-09-2008 22:26 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:55
Tja, dat is gewoon met 1 haakse connector. De TS zoekt kabels met 2 haakse connectors. En die heb ik eerlijk gezegd ook nog nooit gezien.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

O, sorry niet helemaal goed gelezen, maar inderdaad dergelijke kabels ben ik ook nog nooit tegen gekomen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-02 16:15
Bestaan wel, heb er hier nl een paar voor me liggen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.djsmiley.com/got/pics/satahaaks.jpg

Die dingen worden oa bij Intel servers meegeleverd (Daar komen die van mij ook vandaan)

edit: Intel partno: C21083-001

Ik kan ze op Ebay bv vinden, http://cgi.ebay.com.au/Se...Q_trksidZp1742.m153.l1262

maar waar ze in NL te koop zijn??? geen idee... Ik kan anders wel ff zoeken voor je, aangezien we @ work regelmatig intel servers bouwen is er best kans dat er nog wel een paar liggen.

[ Voor 50% gewijzigd door DJSmiley op 06-09-2008 17:02 ]

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Kan je misschien een fototje maken van die sata connectors op je mobo?
Anders welke kast en mobo is het?

Kan je niet die angled op je mobo aansluiten en die straight op je hd?

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
deze shop verscheept helaas alleen naar de USA
Is het onderstaande geen oplossing ?

http://www.fromus2eu.nl/
Elke dag verbaas ik mij nog over de uitstekende klantenservice en het overweldigende aanbod van produkten dat hier 24/7 te verkrijgen is in winkels en via ontelbare websites.

Uiteraard zijn al deze websites wereldwijd te bekijken maar blijkt het vaak onmogelijk om vanuit Europa iets te bestellen en bij u thuis te laten bezorgen.

De meeste bedrijven verschepen niet naar Europa, accepteren geen buitenlandse credit card betalingen en een aantal produkten en/of merken zijn simpelweg niet verkrijgbaar buiten de USA.

[ Voor 4% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 06-09-2008 18:23 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-02 00:05

Hans van Zijl

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-02 16:15
was al in andere topic genoemd, maar dat is 270-straight

TS zoekt 90-270, of 2x270...

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Soldaatje schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 17:05:
Kan je misschien een fototje maken van die sata connectors op je mobo?
Anders welke kast en mobo is het?

Kan je niet die angled op je mobo aansluiten en die straight op je hd?
Het is voor mijn areca raid kaart, daar moeten 270 graden angled in.
90 graden past niet (dan zitten 4 v/d 8 connectors in de weg) en een straight kan niet omdat de kabels er dan extreem los inzitten en er bij de kleinste trilling al uit vallen.

Aan de kant van de HD's moeten er ook angled connectors in ivm de kast (Chieftec CA-01B-B-SL) omdat er te weinig ruimte is voor normale straight connectors. (zoals hier te zien).

Ik zal eens kijken naar dat fromus2eu en naar de intel kabels, ik denk alleen niet dat intel rechtstreeks aan mijn 10 van die kabeltjes kan leveren ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1