is niks speciaals aan.
ik heb er ook één gehad, was best ok.
waar ik echt superblij mee ben is mijn fuijtsu (hoe schrijf je dat) die ik op de beurs heb gekocht. is zwart met zwarte en donkergrijze toetsen, kostte 10 piek en typt fantastisch.
alleen de lay-out van de sommige speciale toetsen klopt niet, maarja, als je blind typt maakt dat niet echt veel uit.
ik heb er ook één gehad, was best ok.
waar ik echt superblij mee ben is mijn fuijtsu (hoe schrijf je dat) die ik op de beurs heb gekocht. is zwart met zwarte en donkergrijze toetsen, kostte 10 piek en typt fantastisch.
alleen de lay-out van de sommige speciale toetsen klopt niet, maarja, als je blind typt maakt dat niet echt veel uit.
Tsja een kwestie van smaak... Ik vind persoonlijk Cherry nix... Logitech vind ik weer 'goddelijk' tikken
Verwijderd
Cherry toetsenborden heersen.
Zien erniet bijzonder uit, maar typen heerlijk, neit zo klikkerig als die Logitech keyboards
Zien erniet bijzonder uit, maar typen heerlijk, neit zo klikkerig als die Logitech keyboards
Zien er niet bijzonder uit... mee eens.... niet zo klikkerig als die logitech? Mijn logitech rammelt een stuk minder klikkerig dan m'n wat oudere cherry.... bovendien is die cherry wat rammeliger.... maar typen doen ze imho allebei bestOp woensdag 21 februari 2001 20:36 schreef oppertweaker het volgende:
Cherry toetsenborden heersen.
Verwijderd
Ik ken het merk persoonlijk niet (al heb ik er vast wel eens op gewerkt) maar ik zweer al jaren bij Microsoft!
bah Microsoft ( vooral muizen ) zuigtOp woensdag 21 februari 2001 22:40 schreef tineau het volgende:
Ik ken het merk persoonlijk niet (al heb ik er vast wel eens op gewerkt) maar ik zweer al jaren bij Microsoft!
Ik zweer bij Cherry keyboards...
Ik heb dan ook een Cherry G81 PS/2 keyboard
ZONDER windows toetsen. Ik heb er ooit op de HCC 4 van gekocht, 25,- per stuk bij een vage Duitse toko. Ik ben inmiddels bij keyboard 2 van de 4.
Ze tikken vrij zwaar, zonder klikgeluiden en de spatie en de enter enzo zijn nog iets zwaarder. Op goedkope bordjes had ik nog wel eens dat ik een andere toets indrukte dan dat de bedoeling was, met Cherry niet...
Of ze nou echt beter zijn... Iedereen vindt het keyboard dat ie gewend is toch het fijnst.
Ik heb dan ook een Cherry G81 PS/2 keyboard
ZONDER windows toetsen. Ik heb er ooit op de HCC 4 van gekocht, 25,- per stuk bij een vage Duitse toko. Ik ben inmiddels bij keyboard 2 van de 4.
Ze tikken vrij zwaar, zonder klikgeluiden en de spatie en de enter enzo zijn nog iets zwaarder. Op goedkope bordjes had ik nog wel eens dat ik een andere toets indrukte dan dat de bedoeling was, met Cherry niet...
Of ze nou echt beter zijn... Iedereen vindt het keyboard dat ie gewend is toch het fijnst.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Verwijderd
Tja beter.....
Bij de eerste PC van mijn ouders ('89) zat een cherry toetstenbord (kwam ik jaren later pas achter). En die was heel stevig en dat voelde wel lekker. Dat heb ik later nooit meer gevoeld. Alhoewel ik ook zeer tevreden ben met mijn logitech.
Bij de eerste PC van mijn ouders ('89) zat een cherry toetstenbord (kwam ik jaren later pas achter). En die was heel stevig en dat voelde wel lekker. Dat heb ik later nooit meer gevoeld. Alhoewel ik ook zeer tevreden ben met mijn logitech.
mn laptop typet pas fijn! De toetsen zitten wat dichter bij elkaar, en dan type ik (gek genoeg misschien) veel nauwkeuriger. Ook is de aanslag erg prettig.
Ik zweer weer bij KeyTronic... Ieder zijn voorkeur!
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Ik heb zelf al 2 Cherry bordjes versleten, en ik zweer bij Cherry !! Ik heb nu bij mijn PC een Cherry toetsenbord en bij de Duron 650 beneden heb ik ook een Cherry toetsenbord gekocht.
Die dingen typen gewoon zwaar fijn, en het duurt lang voordat ik ze kapot krijg (en ik gebruik ze intensief !!
) En ik
op Microsoft Natural keyboards, wat een krengen zijn dat !!
Die dingen typen gewoon zwaar fijn, en het duurt lang voordat ik ze kapot krijg (en ik gebruik ze intensief !!
Verwijderd
Ieder zijn eigen voorkeur wat betreft toetsenborden 
Ik werk t liefst met een oude IBM-bord. Heerlijk het geratel als je aan t typen bent.
Ik werk t liefst met een oude IBM-bord. Heerlijk het geratel als je aan t typen bent.
Ik heb nog 2 van die oude AT toetsenborden liggen. En ik ben er HEEEEL zuinig op. Ze klikken heerlijk, je weet tenminste wanneer je een toets hebt ingdrukt en ze zijn niet kapot te krijgen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Ik lees hier allemaal dingen over toetsenborden verslijten?!
Ik heb nog een cherry keybord uit (ik dacht '91 liggen.)
doet het nog prima. Bijna dagelijks gebruikt.
Nog steeds niets kapot aan.
(Ik heb em inmiddels wel vervangen door een logitech; (twee weken terug) maar dat was meer omdat ik dat logitech keyboard bij iemand had geprobeerd, en ik daar helemaal wild van was.)
Maar ik vraag me toch af.. Wat doen jullie in godsnaam met die keyboards dat ze verslijten?
Ik heb nog een cherry keybord uit (ik dacht '91 liggen.)
doet het nog prima. Bijna dagelijks gebruikt.
Nog steeds niets kapot aan.
(Ik heb em inmiddels wel vervangen door een logitech; (twee weken terug) maar dat was meer omdat ik dat logitech keyboard bij iemand had geprobeerd, en ik daar helemaal wild van was.)
Maar ik vraag me toch af.. Wat doen jullie in godsnaam met die keyboards dat ze verslijten?
Ik heb ook al jaren Cherry keyboards, erg tevreden over.
Maar sinds kort heb ik zon nieuw keyboardje van Compaq geritseld, die typt ook wel heeeel erg lekkel
Maar sinds kort heb ik zon nieuw keyboardje van Compaq geritseld, die typt ook wel heeeel erg lekkel
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Uhhh....... koffie, cola, pizza, friet, bier? 
[/edit on]
De vraag was dus waar de toetsenborden aan bloot gesteld worden
[/edit off]
[/edit on]
De vraag was dus waar de toetsenborden aan bloot gesteld worden
[/edit off]
Cherry = kewl, ik hep er laatst een aangeschaft, ff wenne maar dan echt superfijn!
I see dead pixels...
Mijn eerste Cherry heb ik "versleten" door hem kapot te slaan uit frustratie. Ik was Nedd for Speed 4 aan het spelen en ik had na heeeel lang spelen eindelijk geld om een Porsche 911 Turbo te kopen en ook nog eens up te graden. En toen heb ik met mijn domme kop die auto ingezet in een race om auto's. 7 rondes lang lag ik (krap) eerste en in de laatste bocht parkeer ik mijn Porsche vol in een paal. NEEEEEEE, de Diablo won en ik was mijn Porsche kwijt. Ik was zo pissed dat mijn keyboard het moest ontgelden...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Pagina: 1