Toon posts:

[Vista] login gegevens werken niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag een nieuwe notebook gekocht van Toshiba.

Toshiba satellite A300-16i
3gb ram en 320gb schijf
Vista home premium

Nou heb ik de hele instalatie afgerond en bij het inloggen geeft hij aan dat het paswoord niet klopt.
Ik weet zeker dat ik het juiste paswoord intoets. Systeem is dus nog niet voorbij aanmelding gekomen.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-02 21:23
Controleren of Numlock of Capslock per ongeluk aan staat?

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Verwijderd

Topicstarter
GreenSky schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:20:
Controleren of Numlock of Capslock per ongeluk aan staat?
Nee Caps had ik al geprobeerd en numlock heeft ie niet.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

tik dan eens met je touchpad/muis/whatever aan dat je een andere account wil gebruiken en controleer of dat ook echt het geval is?
Numlock wordt meestal door middel van een [fn] knop ingeschakeld of uitgeschakeld.

En gelijk een titelfix, want je lapdoos start wel degelijk op, je kan alleen niet inloggen.
Da's echt wel even iets anders hoor 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door alt-92 op 04-09-2008 22:03 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

soms speciale karakters in je wachtwoord, zoals @ of #? Het kan zijn dat er bij opstarten een alternatief toetsenbord is geselecteerd; ik had dat ook op mijn netbook. Die heeft een UK toetsenbord, maar bij opstarten voor het inloggen een US keyboard. Daar er een @ in het wachtwoord zat, pakte ik de verkeerde toets.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En als je links onderaan op toegankelijkheidsopties klikt krijg je het OnScreenKeyboard.

Kun je nog iets proberen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips maar ik kan nog steeds niet inloggen. Ik ga morgen wel terug naar de winkel en kijk of zij het op kunnen lossen.
Pagina: 1