Ik heb een programma in c# geschreven welke dynamisch assembly dll laad via de functie Assembly.loadFile(). Dit werkt allemaal prima met gecompilde code waar alleen references instaan naar de .net framework.
Echter zodra ik een reference naar me eigen componenten in de dll zet, die dynamisch geladen wordt. krijg ik een fout zodra ik de boel ga runnen. Deze fout heeft er mee te maken dat de moeder programma (het programma dat de dll dynamish laadt) niet deze reference dll''s laad.
Ik krijg dan de foutmelding:
Echter als ik in het moederprogramma deze reference toevoeg doet hij het perfect. Alleen dit is niet handig.
Heeft iemand de oplossing?
Echter zodra ik een reference naar me eigen componenten in de dll zet, die dynamisch geladen wordt. krijg ik een fout zodra ik de boel ga runnen. Deze fout heeft er mee te maken dat de moeder programma (het programma dat de dll dynamish laadt) niet deze reference dll''s laad.
Ik krijg dan de foutmelding:
code:
1
| System.IO.FileNotFoundException: Kan bestand of assembly HttpRequest, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null of een van de afhankelijkheden hiervan niet laden. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. Bestandsnaam: HttpRequest, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null |
Echter als ik in het moederprogramma deze reference toevoeg doet hij het perfect. Alleen dit is niet handig.
Heeft iemand de oplossing?