ATI Radeon HD 3850 512MB Probleem drivers

Pagina: 1
Acties:

• ChroMe
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-01 15:25
Yow yow,

Een tijdje geleden was m'n ATI Radeon X850XT stuk... Ik was eigenlijk wel tevreden over ATI (behalve het feit dat de kaart vrij snel (na enkele jaren) kapot was), dus kocht ik opnieuw een ATI...

De miserie was (en is nog altijd) de juiste drivers installeren... Hij ligt altijd te zagen dat er al andere ATI drivers op m'n systeem staan en ik kan precies de juiste drivers niet installeren...

Hier mijn vragen:
- Hoe krijg ik echt ALLE sporen van de vorige ATI drivers van m'n toestel??
- Welke drivers moet ik installeren om het beste uit m'n kaart te halen??

Grtz ChroMe

• ChroMe
Afbeeldingslocatie: http://img501.imageshack.us/img501/7130/probleemdriversvg2.jpg

Dit is het probleem dat ik nu heb, heb alle drivers eraf gesmeten, ook in de registry alles van ATI opgeruimd... Dan drivers opnieuw geinstalleerd en dit is het resultaat... De driver zelf komt er wel bij te staan bij hardware devices, maar m'n 'pci apparaat' blijkt niet te werken... (heb dat trouwens effe disabled omdat hij dan stopt met zagen voor de rest)...

HELP!?!

Grtz

Verwijderd

Je mist waarschijnlijk de HDMI geluidchip driver nog.

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-05 21:04
Ik heb precies hetzelfde gehad. Als het goed is staat die driver op de bijgeleverde cd. Ik kan hem niet zo snel vinden op de ATI site als losstaande driver.

• ChroMe
http://game.amd.com/us-en...st.aspx?p=xp/hdmiaudio-xp

Deze heb ik geinstalleerd en heb het probleem nogsteeds...

Merci al voor de hulp!

Grtz

• ChroMe
Heb nog een andere audio driver geinstalleerd en nu meldt hij geen probleem meer in de device manager...

Ik heb wel nog steeds een probleem bij het draaien van bijvoorbeeld “Rainbow Six: Las Vegas 2”

Alles draait heel soepel: rondkijken, rondlopen, op een paar dingen schieten..., tot er bijvoorbeeld een explosie is ofzo en dan hangt alles voor een seconde of 4 en nadien verloopt alles weer heel vlot.

Enig idee?
Pagina: 1