Draadloos geen verbinding maken --> Medium ontkoppeld

Pagina: 1
Acties:

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:56
Hallo,
Ik maak gebruik van draadloos internet via Livebox van Orange.
Heeft altijd goed gewerkt maar laatst is hij helemaal geblokkeerd en heb ik de livebox moeten resetten. Na de reset deed alles het weer prima op de laptop van mijn moeder maar op mijn laptop wil hij gewoon geen verbinding maken wat ik ook probeer!!! (Packerd Bell laptop)

Met ipconfig/all krijg ik het volgende:

C:\DOCUME~1\SARAHD~1>ipconfig/all

Windows IP-configuratie

Host-naam . . . . . . . . . . . .: Sarah
Primair DNS-achtervoegsel. . . . .:
Knooppunttype . . . . . . . . . . : broadcast
IP-routering ingeschakeld. . . . .: ja
WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee

Ethernet-adapter LAN-verbinding:

Status van medium . . . . . . . . : medium ontkoppeld
Beschrijving . . . . . . . . . . .:
VIA Rhine II Fast Ethernet Adapter
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-40-D0-95-59-3B

Ethernet-adapter Draadloze netwerkverbinding:

Status van medium . . . . . . . . : medium ontkoppeld
Beschrijving . . . . . . . . . . .:
Atheros Wireless Network Adapter
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-16-E3-35-37-4B\

Draadloos internet is wel gewoon ingeschakeld.
De Hotkey Fn+F1 is het probleem ook niet.
Hoe krijg alles weer zo dat het het doet?

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Verwijderd

Heb je al de manual geraadpleegd van je laptop? Daar zal het ongetwijfeld in staan.
En heeft het het wel al gedaan op je laptop?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je gezocht naar netwerken? Worden er netwerken gevonden? Zie je daar je eigen netwerk staan? Kun je dan daarmee verbinden?

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Probeer handmatig eens de verbinding te maken (word het netwerk gevonden)

En anders zou je eens moeten kijken of je via de laptop van je moeder op het apparaat kan kijken.
Misschien zijn er een aantal instellingen ' gereset' met je reset.

Laatst heb ik een Eminent router gereset (was nodig) en toen waren ook alle beveiligingsopties weg (dat was ook de bedoeling :) )

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Noork schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:05:
Heb je gezocht naar netwerken? Worden er netwerken gevonden? Zie je daar je eigen netwerk staan? Kun je dan daarmee verbinden?
Dat lijkt me sterk, aangezien de wifi adapter op de laptop zo te zien niet eens gevonden kan worden.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:32

St@m

@ Your Service

Wifi knopje aanzetten op je laptop? Wil ik ook nog wel eens vergeten :+

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 05-09-2008 12:12 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

Of de drivers opnieuw installeren, zou ook eventueel een optie kunnen zijn...

• nMad
Thanx voor alle reacties!!
- Hij deed het altijd totdat ik de router heb gereset
- Ja, ik heb gezocht naar netwerken en hij vindt er ook meerderen onder andere die van mij maar t punt is dat hij er geen verbinding mee wil maken
- Handmatig heb ik ook al geprobeerd verbinding te maken lukte ook niet. Heb ook mijn moeder haar laptop erbij gehad en alle instellingen zijn hetzelfde maar het enige verschil is dat bij mij het medium is ontkoppeld en bij haar niet
- Wifi knopje staat ook aan
- Ik zou geen idee hebben hoe ik de drivers weer opnieuw zou moeten instaleren en zou zoiets helpen?

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

• Powerburner
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-03-2024
Staat toevallig in het XP draadloos gebeuren niet een profiel van je netwerk van voor de reset?
Vaak gebruikt xp deze dan. Ook als je probeert te connecten met hetzelfde netwerk maar met andere instellingen. Verwijderen dat profiel dan en probeer opnieuw te verbinden.
Gooi anders in apparaatbeheer even je wifi kaart weg en start opnieuw op.

[ Voor 18% gewijzigd door Powerburner op 05-09-2008 16:43 ]

SELECT * FROM users WHERE clue > 0 ; 0 rows returned

• nMad
Ik heb het profiel verwijderd en gewoon een nieuwe aangemaakt maar dat werkt ook niet. :'( Toch bedankt voor de suggestie!!

Pagina: 1