Toon posts:

Hoe krijg ik die zwarte randen bij m'n TV-Out weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een Asus V7100 TV-Out.. en ik ben van plan om zo'n S-Video -> SCART kabeltje te kopen om films enz. op me tv te kijken en op te nemen op tape! (SCART in videorecorder stoppen)
ik wil hier niet teveel geld aan uitgeven (max 50 a 75 piek)

Maar ik heb dus al m'n computer naast m'n tv gezet, met S-Video, maar dan krijg ik van die lelijke zwarte randen om m'n beeld! Met oversize is er meteen een heel groot stuk van m'n beeld weg. Ook pakt mijn Philips breedbeeld TV het breedbeeld niet van een DivX bijvoorbeeld. Weet iemand hoe ik het mooi fullscreen en nog breedbeeld ook kan krijgen?? Zodat ik bijv. op tape een film opneem, en deze dan op breedbeeld formaat afspeel op de Philips breedbeeld (staat nml. in de huiskamer, dus ik kan niet steeds de computer gaan verslepen)

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Download TVC2000 of TVTool

come.to/tvtool

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

Topicstarter
ff proberen, thx!

Verwijderd

Gewoon OVERSCAN gebruiken er vallen wel wat randen weg van een film maar ja swa booie met bioskoop formaat :9

Verwijderd

als die mooie philips van je (vader) nou gewoon eens digital scan had....hehehehe
maareh inderdaad met tvtool (of tvcc200) en dat ligt dus aan de chip gaat het prima...effe prutsen voordat je gaat kijken en HOP!

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 16:37
TVtool is shareware...
zijn er ook freeware progjes voor?
Pagina: 1