Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook2003] Agenda delen werkt bij de één wel, ander niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal Outlook 2003 installaties met een Engelse vertaling. Ik heb hier PST files uit een Nederlandse 2000 variant in geïmporteerd, dit werkt prima, op de Inbox/Postvak In na uiteraard ;)

Deze Outlook 2003 installaties werken samen met Exchange 2003 in SBS2003

Een probleem waar ik wel tegenaan loop is dat ik niet alle geïmporteerde agenda's kan delen als optie, dit kan wellicht opgelost worden door een re-install, en als ik ze kan delen ziet de persoon welke in een gedeelde agenda mag kijken soms een lege agenda.

Ik heb opgemerkt dat ik een "Calender" en een "Agenda" heb, welke ik ook deel, soms gewoon een lege agenda.

Ik heb begrepen dat je met "locals" op server niveau, gebruikmakend van een policy welke je via een template importeert, dit op moet kunnen lossen, toch blijf ik het raar vinden dat die niet bij iedere Outlook 2003 installatie optreedt.

Is dit een bekend probleem ? Aangezien ik alleen dat verhaal van die policies gevonden heb kan ik me er niet volledig in verplaatsen waarom het gebeurt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan als het geimporteerde folders zijn als het goed is de oude gewoon verwijderen. Alleen de folder zoals deze in je mailbox staat Engels, of Nederlands, wordt aangemerkt als systeemmap en kan je niet verwijderen. Je kan wel met /resetfoldernames Outlook starten, en daarmee de locales veranderen naar de locale van de pc/outlook waarin je deze actie uitvoert.

Als je dan een nieuwe kalender aanmaakt is deze wel weer te delen waarschijnlijk, of staat al je mail in een PST lokaal ipv op de server?

Wat had je zelf precies allemaal al gevonden? Als je nou eens over je bovenstaande verhaal heen leest, zie je misschien net als ik niet echt duidelijke vragen, of een hoop vragen opeengeraapt in een enkele zin. Dat leest niet echt makkelijk.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters