Z-5500 Plop.

Pagina: 1
Acties:

• Harco
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2020
Ik heb sinds gisteren last van het bekende plopjesprobleem in mijn Z-5500 speakers. Nu lees ik dat het plopjesprobleem ontstond door het aan- en uitschakelen van andere elektronische apparatuur in en rond het huis. Dat was ook wat ik dacht toen ik ze voor het eerst hoorde. Echter, ik heb het om de paar minuten, en dan heel wat achter elkaar aan.

Ik heb nog een oud serienummer, namelijk de R546, is er nog iets aan te doen? Het emailadres is inmiddels al bijna een jaar gesloten las ik elders op het forum. Vervangt Logitech nog steeds oude modellen, of niet?

Bij voorbaat dank,
Harco.

[ Voor 5% gewijzigd door Harco op 04-09-2008 18:36 ]

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 15:24

yGiDoRp

Sawasdee

D0dg3r schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:35:Vervangt Logitech nog steeds oude modellen, of niet?
Ik zou voorstellen om morgen even contact op te nemen met Logitech.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Harco
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2020
Ik heb ze in ieder geval even een email gestuurd.

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02 14:27
D0dg3r schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:35:
Ik heb sinds gisteren last van het bekende plopjesprobleem in mijn Z-5500 speakers. Nu lees ik dat het plopjesprobleem ontstond door het aan- en uitschakelen van andere elektronische apparatuur in en rond het huis. Dat was ook wat ik dacht toen ik ze voor het eerst hoorde. Echter, ik heb het om de paar minuten, en dan heel wat achter elkaar aan.

Ik heb nog een oud serienummer, namelijk de R546, is er nog iets aan te doen? Het emailadres is inmiddels al bijna een jaar gesloten las ik elders op het forum. Vervangt Logitech nog steeds oude modellen, of niet?

Bij voorbaat dank,
Harco.
Maar te TS is nog actief op tweakers :-)

Klinkt niet als hèt plopjesprobleem. Dat zou je altijd consequent bij het aan/uit zetten van bv een lamp een plop horen. Wat jij beschrijft lijkt niet op het plopjesprobleem maar een algemeen defect. Logitech heeft echter prima service en wil soms (ook buiten de garantie) nog wel eens heel vriendelijk zijn in garantieafhandeling.

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-01 00:17
Het probleem met de plopjes door het aan/uit schakelen is bij mij opgelost door een netfilter te plaatsen tussen de stekker van de z5500 en de wandcontactdoos.

Verwijderd

Mocht het het plopjes probleem zijn dan wil logitech misschien nog wel moeilijk doen als de set niet meer in garantie is. Ik heb een jaar geleden mijn set om laten ruilen namelijk, maar de klantenservice van Logitech wilde mij eerst niet helpen i.v.m. geen garantie. Ik heb toen via de TS van het plopjes probleem topic een e-mail adres gekregen van iemand hogerop en die persoon toen een mail gestuurd en uitgelegd dat het het plopjes probleem betrof. Hij heeft toen geregeld dat mijn set alsnog kostenloos werd omgeruild voor de nieuwe plop-loze revisie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2009 12:33 ]

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:34
Ik heb zelf een set die ook last van het bekende plopjes probleem heeft. Logitech zelf zegt dat die actie 3 jaar geleden was en dat ze nu alleen nog maar 50% korting kunnen geven op een nieuwe logitech aankoop, wat zou ik kunnen doen?

Het hele bericht
Bedankt voor het contact opnemen met de Logitech Customer Support.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u een Z-5500 heeft welke last heeft van ploppen.

Er is inderdaad een omruilactie geweest. Dit was echter ongeveer 3 jaar geleden. Deze actie bestaat nu niet meer. De mogelijkheid voor vervanging heeft een hele tijd bestaan zodat iedereen met problemen de tijd had om zich te melden.

Het enige wat ik u als tegemoetkoming aan kan bieden is een korting van 50% op een nieuwe aankoop via ons. Wanneer u hiervan gebruik wenst te maken dan verneem ik dit graag. In dat geval kan ik u een kortingscode geven welke twee weken geldig is en welke u eenmalig kunt gebruiken op onze website. Prijzen van de producten kunt u vinden op onze website. (www.logitech.com)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:21

FeaR

In GoT we trust

50% korting geven op hun eigen site. Lekker lullig aangezien de Z-5500 daar voor een whopping €449,- aan staat geboden. Zelfs met die 50% korting ben je dan maar een paar tientjes goedkoper uit in vergelijking met de laagste prijs in de Pricewatch.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:34
Dat dacht ik dus ook, maar heeft iemand nog een oplossing?

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02 14:27
JoJo nl schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:03:
Dat dacht ik dus ook, maar heeft iemand nog een oplossing?
Zal eens voor je informeren... ;)
Heb je een incidentnummer (via PM)?

Logitech ziet me weer aankomen... :o

[ Voor 6% gewijzigd door tm030614 op 18-09-2009 17:59 ]

Pagina: 1