In een poging mijn iPhone via GPRS als internet modem te gebruiken op mijn MacBook, heb ik een aantal opties in mijn internet instellingen (delen) gewijzigd. Aangezien het met niet gelukt is heb ik alle opties volgens mij weer normaal terug gezet maar sindsdien maken de standaard Apple programma's geen verbinding meer met internet.
Safari laad geen websites
iTunes store word niet meer gevonden door iTunes
Adobe auto update alsmede Microsoft en de software update werken niet
Het vreemde is dat ik via FireFox, Adium en Azureus wel nog gewoon verbinding heb via het internet. Ook wanneer ik de diagnostische netwerk/internet scanner draai geeft deze aan dat de verbinding gewoon in orde is.
Kan iemand mij vertellen wat ik over het hoofd zie? Kan ik gewoon de mee geleverde software CD draaien als een soort recovery CD of ben ik dan ook meteen alles kwijt? Of kan iemand mij vertellen wat er nu nog fout zit?
Safari laad geen websites
iTunes store word niet meer gevonden door iTunes
Adobe auto update alsmede Microsoft en de software update werken niet
Het vreemde is dat ik via FireFox, Adium en Azureus wel nog gewoon verbinding heb via het internet. Ook wanneer ik de diagnostische netwerk/internet scanner draai geeft deze aan dat de verbinding gewoon in orde is.
Kan iemand mij vertellen wat ik over het hoofd zie? Kan ik gewoon de mee geleverde software CD draaien als een soort recovery CD of ben ik dan ook meteen alles kwijt? Of kan iemand mij vertellen wat er nu nog fout zit?