Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[OL 2007] Backup herstellen -> Geen email accounts

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik heb mijn pst bestanden gebackuped en heel m'n laptop geformateert. Nu probeer ik een pst bestand opnieuw te importeren (File -> import -> Other program -> PST), maar enkel de mails staan er nu tussen, niet de email acounts. Dit komt er dus op neer dat hij geen nieuwe mails binnen haalt. Ik dacht dat mijn email accounts ook in die pst bestanden zaten ?

Ik kan uiteraard terug email accounts aanmaken, maar deze worden dan opgeslagen in XXXX(1).pst, wat dus eigenlijk gewoon een duplicaat zou zijn van het reeds bestaande PST bestand. Ook zouden de emails van de POP adressen dan in een ander PST bestand zitten, wat ook niet echt handig is.

Wat doe ik verkeerd / hoe los ik dit op?

Alvast bedankt

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De accounts aanmaken en dan de bezorglocatie aanpassen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
En waar heb ik die mogelijkheid?

Zouden de email accounts eigenlijk sowieso niet mee in het PST bestand moeten zitten ?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Wat denk je zelf? Accountgegevens opslaan in een file die verder iedereen zo kan importeren?

Maar hier kun je allemaal makkelijk zelf achter komen, te beginnen bij gewoon de schermpjes lezen als je een account aanmaakt, of de de faq, de help van outlook en misschien wel eens kijken in de search of op google. Kortom, deze mag wel dicht.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.