Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[ASP] JPEGs samenvoegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje zitten zoeken naar een (gratis!) oplossing maar vrees dat die er niet is. Ook een search op GoT levert weinig op dus een laatste poging |:( :

Ik wil in ASP twee JPEGs samenvoegen. Er zijn (betaalde) paketten die dat kunnen doen bv ASP JPEG maar ik ben Hollander dus het moet gratis. Op een wat serieuzere toon: Die payware paketten zijn geen oplossing vanwege bv dat je het moet installeren op een server (laat mijn provider niet toe) en de kosten.

Ik zit dus te denken aan iets als:
Visual Basic .NET:
1
2
3
function PairPicture(Img1, Img2)
  CombinePictures(Img1, Img2, "combined.jpeg")
end function

Weet iemand of dit mogelijk is?!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik neem aan dat je het hebt over ASP.Net en niet ASP classic? Dat is namelijk nogal een verschil...

ASP.Net zou het native moeten kunnen, voor ASP classic zou je eens kunnen kijken naar de (gratis) GFL SDK (http://pagesperso-orange.fr/pierre.g/xnview/engfl.html); maar die zul je dus wel moeten installeren. Classic ASP kan verder niet overweg met images en tenzij je low-level die JPG wil gaan zitten decoderen etc. (praktisch onhaalbaar) zul je dus naar componenten moeten grijpen.

Heb je trouwens al geïnformeerd naar beschikbare componenten bij je hoster? Misschien hebben ze al iets.

[ Voor 82% gewijzigd door RobIII op 04-09-2008 18:03 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het over ASP Classic. ASP.NET zijn genoeg voorbeelden te vinden en is het (blijkbaar) een stuk eenvoudiger. Maar nee, ASP Classic (helaas)

*Edit: GFL SDK is inderdaad, zoals ik het nu kan inschatten, een prima oplossing _behalve_ dat je hem moet installeren, en da's dus helaas geen oplossing :'(
Provider heeft geen paketten die ik kan gebruiken... helaas... Dat krijg je met erg goedkope abbonnementen vrees ik.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 18:05 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:01:
*Edit: GFL SDK is inderdaad, zoals ik het nu kan inschatten, een prima oplossing _behalve_ dat je hem moet installeren, en da's dus helaas geen oplossing :'(
Dan houdt het al héél snel op, of ze moeten nog php/asp.net ondersteunen waar je evt. met classic asp tegen aan kunt schoppen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Was al bang dat dit het antwoord zou zijn. Ik ga wel met ASP.NET danwel PHP klooien. Volledige asp(classic) oplossing was wel mooier geweest imho maar goed, als het niet gaat dan houdt het op.

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
kijk eens op http://www.imagemagick.org/script/index.php

Die hebben ook een com(+) object dat dus te gebruiken is in classic ASP.
En ImageMagick kan echt heeeeeeel veel (dus vast ook dat combinen)

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:54

TeeDee

CQB 241

En dat kan je gebruiken zonder een component te installeren?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Pagina: 1