Toon posts:

Ris (Remote Installation Services)

Pagina: 1
Acties:
  • 527 views

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort ga ik een Ris-server inrichten die gebruikt gaat worden voor het backuppen van systemen via een Raid 1 systeem.

Nu zou ik graag willen weten welke mogelijkheden hier voor toepasbaar zijn zoals Norton Ghost of Windows Backup of eventueel nog andere toepas mogelijkheden.

Dus ik zoek mensen die ervaring hebben met dit soort dingen en die mij hier meer over kunnen vertellen.

Groetjes Ralamonski

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-01 11:21
Of het ligt aan mij, of ik gebruik RIS alleen om laptops van een snelle zakelijke installatie te voorzien.

[ Voor 8% gewijzigd door the-edge op 04-09-2008 16:09 ]

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:06:
Binnenkort ga ik een Ris-server inrichten die gebruikt gaat worden voor het backuppen van systemen via een Raid 1 systeem.

Nu zou ik graag willen weten welke mogelijkheden hier voor toepasbaar zijn zoals Norton Ghost of Windows Backup of eventueel nog andere toepas mogelijkheden.

Dus ik zoek mensen die ervaring hebben met dit soort dingen en die mij hier meer over kunnen vertellen.

Groetjes Ralamonski
Wat wil je weten?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:06:
Dat RAID-1 is niet relevant.
Wat wel relevant is voor dit topic is wat je gedachtengang is geweest en je beweegredenen om RIS (of WDS voor mijn part) hiervoor te gaan inzetten.

Wat is je plan, en wat heb je zelf uitgezocht?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gast, volgens mij kan je echt terug naar het pre-tekentafelstadium als je van plan bent RIS in te zetten om backups te maken 7(8)7

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, ik begrijp je opzet ook niet geheel. Wellciht is het handig om iemand in te huren om je plan eens door te nemen want ik kan er weinig van maken.

En als je het zelf wilt doen, prima, maar dan zou ik eerst goed voor ogen proberen te krijgen wat RIS/WDS is. Wat je ermee kan en waar het voor bedoeld is.

Verder is enig eigen inzet wel vereist, voor al in Professional Networking & Servers
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.