Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 38% gewijzigd door CodeCaster op 04-09-2008 15:41 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
(dus toch "meten" gebruiken in de search? - met de aanhalingtekens)
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 04-09-2008 15:56 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
We zouden een keer moeten kijken naar een alternatieve stemmer, ik geloof dat er ook een porter-stemmer is die meten naar meet omzet, bomen naar boom en manen naar maan. Geen idee of die beschikbaar is binnen xapian/omega. En ik geloof dat sinds de 1.0-versie er weer beter onderscheid tussen wel/niet gestemde versies mogelijk is, helaas kost een herindexatie ons minstens 36 uur, dus even uitproberen zit er niet bij
[ Voor 27% gewijzigd door ACM op 04-09-2008 16:41 ]
klik, dus met "meten", lijkt het wel juiste resultaten te pakken.
(eerste topic heeft het woordje meten dus wel, of mischien toeval-stemmer
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Ooit wel ja. Maar toen werd dat deels ongedaan gemaakt in xapian/omega en hebben zijn wij dus alle hoofdletters naar kleine letters gaan vertalen om dubbel-indexering en verwarring te voorkomen.P_de_B schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:42:
Ik dacht dat je door het woord te beginnen met een hoofdletter stemming kon onderdrukken. Dat lijkt echter niet te werken. Heb ik het fout en heeft dat nooit gewerkt of is dat nog maar net zo?
De laatste versies van xapian en omega kunnen weer wel zo'n soort onderscheid maken, dus dat zit nog ergens in mijn achterhoofd op de todo om te verwerken.
crisp riep vanmiddag nog stoer dat Apollo bijna niets meer had te doen, dus we kunnen het beste proberen en als het dan fout gaat geven we hem de schuld \o/ACM schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:40:
helaas kost een herindexatie ons minstens 36 uur, dus even uitproberen zit er niet bij
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Apollo wordt er niet zoveel zwaarder door belast, het is meer Aphrodite die er flink extra werk voor moet verzettenmoto-moi schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:42:
crisp riep vanmiddag nog stoer dat Apollo bijna niets meer had te doen, dus we kunnen het beste proberen en als het dan fout gaat geven we hem de schuld \o/
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt