Onwijze setup, toch?
Ik wilde dit ff laten zien. Het is de Nautulis van B&W, gekoppeld aan of de 8 monoeindversterkers achter in (1 per driver) of aan de 32 monoblocken in het midden (4(!) per driver)....
Mooi
//edit//
tikfoutje
//edit//

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
heb ik idd niet neeOp woensdag 21 februari 2001 20:38 schreef HlpDsK het volgende:
$$$$$$$$$$$
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Das pas taal, als het maar 3x63A krachtstroom minimaal nodig heeft,dan is het pas leuk.Op donderdag 22 februari 2001 01:36 schreef Jag het volgende:
Ach, doe mij maar een 19-inch rackje met poweramps en nog een heleboel signal processors met allemaal LEDjes die signal, protect, clip en -30 dB enz aangeven, backstage, in het half donker met 54 kW aan theaterlicht op de achtergrond. Da's pas mooi.
Jag
Verwijderd
Dat denk ik niet, een gemiddeld popconcert is namelijk hooguit 125-130 dB. En je hebt wel iets meer dan twee van deze kastjes nodig om een concertzaal te bespelen....luidsprekers die op 1 meter toch gauw zo'n 150dB kunnen produceren
Vanaf 180 db is het zelfs zo dat je huidcellen beschadigen.Op donderdag 22 februari 2001 15:26 schreef Adonias het volgende:
Je hebt gelijk ja... Ik had laatst iets gelezen over de Matrix 801... zoiets van "en tegen de 120 dB moesten we de kamer uit, de geluidsmetingen gingen nog door"
vandaar
Verwijderd
Verwijderd