Oei...

Pagina: 1
Acties:

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://gallery.consumerreview.com/audio/gallery/pictures/29.4evonautilus.jpg

Onwijze setup, toch?
Ik wilde dit ff laten zien. Het is de Nautulis van B&W, gekoppeld aan of de 8 monoeindversterkers achter in (1 per driver) of aan de 32 monoblocken in het midden (4(!) per driver)....

Mooi B-)

//edit//
tikfoutje
//edit//

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

je moet ff achter de eerste "[img" een ] zetten... like this:

ok, al verbeterd :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ziet er errug gruwelijk uit 8-) Maar de vraag is natuurlijk hoe het klinkt! >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

$$$$$$$$$$$

• ALH
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Op woensdag 21 februari 2001 20:38 schreef HlpDsK het volgende:
$$$$$$$$$$$
heb ik idd niet nee :+

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Hey.. hoe kom je aan die foto? Dat zijn mijn speakers!! 8-)

• Adonias

Adonias

Topicstarter
www.audioreview.com

en dan de photogalery....

staan "leuke" dingen tussen B-)

Verwijderd

Vaag dat ze die 32 monoblokken zo vreemd hebben opgestapeld, lijkt me dat de warmte niet echt lekker wegkan zo.

Overigens wel zeer luxe setje :9~

• Adonias

Adonias

Topicstarter
Ik vraag me ook af waarom die luidsprekers zo opgesteld staan. De "sweet-spot" ligt nu ondgeveer 1,5 meter van een speaker vandaan!
Errug dichtbij lijkt mij zo voor luidsprekers die op 1 meter toch gauw zo'n 150dB kunnen produceren :)

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Hmmja.. die speakers zijn inderdaat nogal goochem.. ff loterij winnen anders..

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Adonias

Adonias

Topicstarter
Ach, aan $40000 heb je al genoeg...

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ach, doe mij maar een 19-inch rackje met poweramps en nog een heleboel signal processors met allemaal LEDjes die signal, protect, clip en -30 dB enz aangeven, backstage, in het half donker met 54 kW aan theaterlicht op de achtergrond. Da's pas mooi :).

Jag

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
Op donderdag 22 februari 2001 01:36 schreef Jag het volgende:
Ach, doe mij maar een 19-inch rackje met poweramps en nog een heleboel signal processors met allemaal LEDjes die signal, protect, clip en -30 dB enz aangeven, backstage, in het half donker met 54 kW aan theaterlicht op de achtergrond. Da's pas mooi :).

Jag
Das pas taal, als het maar 3x63A krachtstroom minimaal nodig heeft,dan is het pas leuk.

• Jag

Jag

[Deze shit kan je overslaan, alleen voor prof-AV junks]Bij ons (Utrechtse Stadsschouwburg) is gezekerd op 400kW:P! En het gaat volledig je voorstellingsvermogen te buiten wat er allemaal aan licht standaard hangt. Echt rijen, rijen en nog eens rijen lampen. Overal racks met dimmers, overal bruggen om licht te stellen. Er hangen standaard honderden lampen, waarvan de meeste 2 kW Enizooms zijn. En dan komt er een theatergezelschap, en wat doen ze? Ze hangen een trek vol met 24 kW aan PARren, een trek van 20m stampvol. En nog 8 studio colours, en nog 20 kW op de grond, en nog zo'n 10 kW aan PARren aan de andere kant :). Ik heb het geheel nu één keer mogen besturen. Ik kan je vertellen, dat geeft een machtig gevoel als je bovenin die regiekamer zit met die faders in je hand van de dmx tafel met de comp monitoren om je heen :9.[/Deze shit kan je overslaan, alleen voor prof-AV junks]

Jag

• Adonias

Adonias

Topicstarter
Ik vind het als "leek" ook best interessant hoor :)

Verwijderd

...luidsprekers die op 1 meter toch gauw zo'n 150dB kunnen produceren
Dat denk ik niet, een gemiddeld popconcert is namelijk hooguit 125-130 dB. En je hebt wel iets meer dan twee van deze kastjes nodig om een concertzaal te bespelen.

• Adonias

Adonias

Topicstarter
Je hebt gelijk ja... Ik had laatst iets gelezen over de Matrix 801... zoiets van "en tegen de 120 dB moesten we de kamer uit, de geluidsmetingen gingen nog door"

vandaar

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
Op donderdag 22 februari 2001 15:26 schreef Adonias het volgende:
Je hebt gelijk ja... Ik had laatst iets gelezen over de Matrix 801... zoiets van "en tegen de 120 dB moesten we de kamer uit, de geluidsmetingen gingen nog door"

vandaar
Vanaf 180 db is het zelfs zo dat je huidcellen beschadigen.
kortgezegd als dit lang duurt ga je de pijp uit aan brandwondachtige vertoningen.

Verwijderd

de pijngrens ligt bij 140 db ofzo.. Dus als die speakerstjes 150 dbtjes maken zie ik toch af van de aanschaf van deze set :)

• Jag

Jag

Die speakers halen bij lange na de 150dBspl niet. Dat is alleen weggelegd voor 's werelds meest extreme PA speakers.

Jag

Verwijderd

Psies, kwam mij ook al vreemd voor...ik herinnerde me ineens zo'n tabelletje uit m'n natuurkundeboek 3HAVO, je kent ze wel:

Drillboor op 1m: 100 dB
Popconcert: 110 dB
Voorbijrijdende trein op 2m: 120 dB
Opstijgende Boeing op 20m: 130 dB

Dus je snapt...150 dB? Neeeeeeeeeeeeeh.

• Thefirstikke
  • Niet online
Ik vind ze wel ontzettend lelijk. Maar ze zullen best leuk klinken :)
Pagina: 1