Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software om veel advertenties te plaatsen

Pagina: 1
Acties:

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Bestaat er software waar je een advertentie mee kan maken en die automatisch laat posten op verschillende advertentie sites. (Of alleen marktplaats) En dat je advertenties kan dupliceren als je meer dan 1 van die dingen hebt.

Ik heb Marketfeeder gevonden, echter is dat voor een bedrijf en kan ik nergens echt informatie over het programma vinden.

Uiteraard heb ik al geprobeerd te zoeken, echter alles wat je zoekt met marktplaats of advertentie ervoor zoekt hij echt naar advertenties waar het woord in voor komt. (Ook op google)

Misschien dat iemand zo'n programma kent want het lijkt me reuze handig om snel wat advertenties te kunnen plaatsen. Nu is het altijd zo'n werkt via de Marktplaats site. ;)

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11
Veelverkopers pagina :O

Gratis alternatief is om software te schrijven die formulieren invult in IE.

• FiXeR.nl
  • Niet online
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:27:
Veelverkopers pagina :O

Gratis alternatief is om software te schrijven die formulieren invult in IE.
Via dat ben ik ook op Marketfeeder gekomen. Er staat niet specifiek iets op wat ik zoek. ;)

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11
Marktplaats heeft een API maar die is gesloten en daar moet ook voor betaald worden.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Aan mensen zoals jou heb ik meteen een hekel, naja zou mag ik het niet zeggen maar ik haat die lui die 100 artikelen erop zetten die allemaal hetzelfde zijn. Brengt in mijn ogen het doel van marktplaats ver omlaag. Ikzelf verkoop altijd alles via speuders.nl omdat daar de advertenties vele malen meer worden bekeken dan op marktplaats.

Ik denk dat die veilingsites blij zijn dat je niet automatisch de boel vol kan storten met advertenties en dat je het handmatig moet doen, anders ik wel :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• FiXeR.nl
  • Niet online
NeoMe schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:56:
Ikzelf verkoop altijd alles via speuders.nl omdat daar de advertenties vele malen meer worden bekeken dan op marktplaats.
Makkelijk om meteen het slechtste te denken, heh :/

Ik zal mijn advertenties inderdaad eens gaan zetten op speurders. Nu zet ik ze altijd alleen op marktplaats. (Veel verschillende moederborden, maar ik wil graag de layout van de advertenties gelijk houden, vandaar de tool en niet om te spammen)

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Daar ging ik al vanuit, er zit niks anders op dan een hoop tabbladen en je advertentieteksten in een kladblokje. Anders neem je even contact op met beide sites en kijk je wat ze te bieden hebben.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Pagina: 1