Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook met Exchange en Gmail

Pagina: 1
Acties:

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Ik heb een probleempje met Outlook als ik zowel een Exchange account als een Gmail account instel.

Als ik een nieuw bericht opstel, kan ik keurig kiezen uit het account waarmee het verstuurd moet worden, maar als ik het bericht eenmaal verzend (of ik reply op een ander bericht van gmail); dan worden mijn sent items in de sent-items van zowel Exchange als Gmail opgeslagen.

Ik wil uiteraard niet dat de sent mails uit Gmail in de Exchange box terechtkomen. Als ik specifieer de sent-folder specifieer in de settings van het Gmail account, dan worden ze inderdaad niet meer opgeslagen in de Exchange-box, maar dan staan ze wel 2x in de Gmail sent folder.

Iemand een idee hoe ik dit issue kan oplossen?

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Niemand die hier een oplossing voor weet?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verzonden mail gewoonweg niet opslaan in Outlook? Als het goed is kun je dit ook uitschakelen.

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Dat is een optie, maar worden mijn exchange messages dan alsnog in mijn sent-items folder bewaard? Of heb ik hier dan geen trace van?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kun je het niet per account instellen?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
of gewoon 2 profielen?

1x icm exchange
1x gmail

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Ik ben er nog altijd niet uit hoe het op te lossen.. momenteel worden mijn gmail berichten wel correct bewaard, maar mijn verzonden exchange berichten kan ik nergens meer terugvinden (worden niet bewaard).
Pagina: 1