Ik heb een ontdekking gedaan betreffende Windows Millennium die in feite eigenlijk logisch is maar het is wel iets wat eigenlijk anders zou moeten: op het moment dat je een pc hebt met een moederbord met een via chipset en een videokaart die al door Winme zelf wordt ondersteund (die dus al herkend wordt na installatie van Winme) dan kun je niet zomaar klakkeloos de via 4 in 1 driver er over heen gooien. deze driver werkt nl alleen als je hem gebruikt als de videokaart nog niet is geïnstalleerd. De videokaart moet op standaard pci adapter staan wil de driver ook werkelijk gebruikt worden. Later kun je dan de nVidia detonator drivers er over heen draaien. Nu zul je misschien denken: dit is Winme en daarbij kan het niet anders dat mijn videokaart van tevoren al geinstalleerd wordt dus zal het wel gewoon werken. Fout. Wil je een pc met een kaart die standaard door Winme geinstalleerd wordt optimaal laten draaien dan zal je na de installatie eerst handmatig je video adapter op standaard pci adapter moeten zetten, opnieuw opstarten, via driver er over heen, opnieuw opstarten, video driver er over heen, opnieuw opstarten. Bij mij ging hij van 30 fps in quake 3 (met een tnt2-m64 kaartje) naar de 51 fps in quake 3.
Verwijderd
misschien heb jij er baat bij...dat is dan mooi voor jou zulen we maar zeggen 
maar als ik dat doe dan scheelt mijn dat ongeveer 160 fps !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dan wel in de min
wel te verstaan.
pleur altijd de via drivers er zo over.
ach ja doe je voordeel met een van deze twee postings.
maar als ik dat doe dan scheelt mijn dat ongeveer 160 fps !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dan wel in de min
pleur altijd de via drivers er zo over.
ach ja doe je voordeel met een van deze twee postings.