[KPN] Verhuisd, maar al maand geen internet > Restitutie?

Pagina: 1
Acties:

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Stel deze vraag voor een collega van mij die uit Roemenië komt. Hij is begin dit jaar voor onze opdrachtgever naar Nederland gekomen en is eind juli verhuisd van een huurflatje naar z'n eigen woning in Almere. Hij heeft KPN toen gevraagd om zijn telefoon & internet verbinding mee te verhuizen. Dit zou worden geregeld.

Echter bleek nadat hij was ingetrokken dat hij niet kon bellen of internetten. Na gebeld te hebben met KPN werd er gezegd dat dit niet eerder mogelijk was dan 17 September!. De vorige eigenaar had ook een KPN aansluiting op hetzelfde adres?

Hij zit dus nu al ruim een maand zonder internet, maar de factuur valt dus wel netjes bij hem op de mat op zijn nieuwe adres... Heeft hji nu recht op restitutie en heeft iemand hier ervaring mee?

Signature?

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 17:20

Foamy

Fulltime prutser

Misschien een stomme vraag, maareh... Wat zegt KPN?

blub

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:14

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Als er al een aansluiting ligt (en de lijn dus bezet is) kan en mag KPN die niet zomaar afsluiten. De oude bewoner moet dat zelf doen. Daarom duurt het zo lang voordat KPN de lijn van je collega kan verhuizen.

Op zich kun je hiervoor aan KPN restitutie vragen, ze zijn meestal niet zo moeilijk met dit soort dingen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Brief schrijven een klantenreacties of bij de helpdesk zeggem dat je een klacht in wilt dienen.

Reken dan op restitutie en een mooie bos bloemen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mijn ervaring met KPN is dat dit soort zaken meestal erg netjes en snel worden opgelost door inderdaad een restitutie en een telefoontje van klantenservice om te vertellen hoe vervelend ze het vinden... (nee, geen sarcasme: dit is echt mijn ervaring bij het aanvragen van telefonie en DSL oplossingen voor zowel particuliere als zakelijke klanten).