Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik hier goed zit wat betreft mijn topic.

Ik ben met een vrijwilligers project om 4 jaar oude PC's naar brazilie te verschepen, maar ben hard op zoek naar sponsorgeld hiervoor.

Weet iemand waar ik misschien terecht kan als het gaat om "de ontwikkeling/stimulering van onderwijs in het buitenland" > zijn er wellicht potjes waar ik aanspraak op kan maken?

De PC's zijn bedoeld voor een aantal scholen in Bahia.

Als iemand ideeen heeft of tips dan zal je me daar enorm mee helpen!! :)
Ik heb de AOB inmiddels al een mail gestuurd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 12:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
schopje, als dat ok is :)

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 16:08

beany

Meeheheheheh

Is het niet goedkoper om het geld dat je kwijt bent aan verzending te gebruiken om daar lokaal (2e hands) PC's aan te schaffen :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Verwijderd

Foei, je was 1 min te vroegen met schoppen ;)

Je zou eens met de gemeente/provincie kunnen gaan praten. Of wat bedrijven bellen of zij willen sponsoren.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:29
Heb je ook nagedacht over de afvalverwerking? Er zijn dit soort projecten die zijn misbruikt om oude PC's uit Europa te "dumpen". Toevallig stond een week of 2 geleden een actie in de krant waarbij ze de computers uit dit soort landen ook weer terug halen om te recyclen.

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-11 15:25
Volgens mij kom je bij NCDO in aanmerking voor een KPA-subsidie, maar ik weet niet precies of je aan de voorwaarden voldoet :).

Hier kan je de subsidiewijzer doen.

[ Voor 21% gewijzigd door L0we op 05-09-2008 12:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tof, dank jullie allen voor de feedback ;)
Big Daddy: we lijken in aanmerking te komen, goeie tip :p

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-11 15:25
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:55:
Tof, dank jullie allen voor de feedback ;)
Big Daddy: we lijken in aanmerking te komen, goeie tip :p
Ze hebben voor dit jaar nog genoeg te verdelen, dus dat is zeker het proberen waard ;)
Pagina: 1