Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Splinter Cell Chaos theory en Vista

Pagina: 1
Acties:

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Topicstarter
Ik zag dus chaos theory in m'n kast liggen, en helemaal vergeten dat ik die gekocht had, had ik zoiets van 'cool die ga ik nog eens spelen'.

Nu krijg ik echter na het installeren de melding dat starforce niet ondersteund wordt onder vista... en zonder starforce loopt het spel niet... :(
Heeft iemand hier nog een workaround voor, of moet ik nu echt gaan zoeken naar een illegale download voor een spel dat ik daadwerkelijk gekocht heb? 8)7

Specs:

Q6600
8800 GTS
Vista home premium 32-bit SP1

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Spielerij - Games & Discussies -> Spielerij - Problemen & Vragen

Eerste link met google: http://forums.ubi.com/eve...f/3651075192/m/2271053555, waar volgens mij een patch genoemd wordt die het probleem op moet lossen.

Zelf even zoeken mag best hoor :).

And I'm the only one and I walk alone.

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Topicstarter
Ow, sorry, ik had wel gezocht, maar kennelijk niet de goeie termen gebruikt.
Ik mag het topic zelf niet verwijderen, dus van mij mag ie weg.
Thanx anyway ^O^

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Net als dat topics niet zomaar gesloten worden op GoT, worden topics ook niet zomaar verwijderd. Zeker niet als er een (mogelijke) oplossing instaat voor een probleem. Misschien heeft iemand anders er in de toekomst ook nog wat aan :).

[ Voor 23% gewijzigd door PromoX op 04-09-2008 12:53 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• devazox
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
Het lijk met niet nodig hier een nieuw topic voor aan te maken dus doe ik het maar in dit topic.

Had zin om even een oude game uit de kast te trekken om eens lekker te gaan zitten gamen, Splinter Cell Chaos Theory dus. Alleen na mijn installatie deed de game het niet vanwege vista, ik zocht wat op internet en kwam toen bij een patch voor starforce. Toen ik deze patch wilde installeren gaf mijn computer aan dat Starforce niet eens op deze laptop staat. Wat nu? Kan op internet niet echt een oplossing vinden.