Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Money for nothin' and your chicks for free
Vragen voor een poll op de frontpageJHS schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:08:
Ik snap niet helemaal wat je wilt met dit topic. Wil je nou aan de redactie vragen om een poll, of wil je een topic, of..?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Zet er dan ook de optie "Ik heb geen 20mbit" bij, anders krijg je veel vervuiling van mensen die lagere snelheden halen omdat dit gewoon zo ingesteld is.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
(en ik ben gewoon gek op polls
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wat zou de meerwaarde zijn tov de overzichtjes van http://www.speedtest.net/ ?
[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 05-09-2008 00:11 . Reden: checked images 8) ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Om heel simpel te zeggen, dat is 'op papier'. Volgens overzichten en grafieken moet menig persoon toch behoorlijke snelheiden halen, maar het daadwerkelijk intrainen (wat automatisch je cap zal zijn bij bv speedtest) ligt toch bij de mensen waar ik keek lager.MAX3400 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:54:
Domme vraag maar waarom een poll over een theorie die gestaafd is op bekende factoren zoals kwaliteit van het koper, afstand tot wijkcentrale en waar best wat grafiekjes over te vinden zijn op internet? Vind het trouwens ook tricky om een duidelijke/pakkende vraagstelling neer te zetten voor die poll met duidelijke antwoorden omdat (ik vermoed) misschien wel 85% van de bezoekers op de Frontpage niet eens weten hoe ze kunnen zien hoe hun modem traint (en dus maar iets aanklikken wat ze bekend voorkomt in de antwoordenlijst).
Ik heb bijvoorbeeld nog nooit iemand gezien die hoger dan 18mbit heeft ingetrained (wij eigelijk op ons werk, 61 meter van de centrale). Maar daarom zei ik, is het dan niet beter er gewoon een topic over te starten? (frontpage heeft andere bezoekers dan GoT zelf).
die speedtest.net is zelfs eng, blijf ik hangen op 7459/812...
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 05-09-2008 00:12 ]
Ik denk dan maar dat ik gouden kabels heb ipv koper oid?
En trouwens, met eweka haal ik die download dus ook echt
(Telfort adsl)
//edit:// ik zou niet weten hoe dit in een poll past dus ben ik maar voor de topic variant gegaan.
[ Voor 13% gewijzigd door franssie op 05-09-2008 00:32 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Wat is er mis met http://adsl.xandrios.net/ ? Die is al even bezig en heeft mooie grafieken.SinergyX schreef op donderdag 04 september 2008 @ 11:19:
Of mischien toch handiger hier een topic op GoT over te beginnen?
I don't like facts. They have a liberal bias.
Mijn waardes op het modemSinergyX schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 00:08:
[...]
Om heel simpel te zeggen, dat is 'op papier'. Volgens overzichten en grafieken moet menig persoon toch behoorlijke snelheiden halen, maar het daadwerkelijk intrainen (wat automatisch je cap zal zijn bij bv speedtest) ligt toch bij de mensen waar ik keek lager.
Ik heb bijvoorbeeld nog nooit iemand gezien die hoger dan 18mbit heeft ingetrained (wij eigelijk op ons werk, 61 meter van de centrale). Maar daarom zei ik, is het dan niet beter er gewoon een topic over te starten? (frontpage heeft andere bezoekers dan GoT zelf).
die speedtest.net is zelfs eng, blijf ik hangen op 7459/812...
Current: Telfort ADSL 20Mbit, 197m van de centrale: 18872 kbps / 1121 kbps
Highest: Telfort ADSL 20Mbit, 197m van de centrale: 19320 kbps / 1135 kbps
Dus tja, ik snap je punt heel goed waarom je bepaalde meetwaarden wil hebben/opvragen/samenvatten maar in sommige gevallen kan het net zo goed aan het vliegend spaghetti-monster liggen waarop je modem staat te trainen. Mijn resultaten van Speedtest liggen niet eens veel lager; ik heb een overhead van ongeveer 4% (dus Speedtest rapporteert 96% van mijn train-snelheid terug).
@Rataplan: leuk grafiekje... Zeker zo'n kinky kabel-abbo aan je PC hangen?
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 05-09-2008 01:36 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Kijk, dat lijkt mij doorslaggevend veel handiger. Omdat ik bovendien niet verwacht dat de casual fp-bezoeker zijn modem even uitschakelt om op een poll te kunnen stemmen en niet iedereen adsl heeft (MAX3400: fiber, hier. And it really is The Bombburne schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 00:32:
[...]
Wat is er mis met http://adsl.xandrios.net/ ? Die is al even bezig en heeft mooie grafieken.
[afbeelding]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.