Toon posts:

Newbie CS server waar???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al een tijd niet meer gespeeld en wil wel weer eens beginnen met CS.
Weet er nog iemand een newbie server:D

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Een newbie server?? Ik zou zeggen begin er zelf 1, dan weet je zeker dat het een newbie server is..... :r

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

Topicstarter
What the f... is dat nou weer voor reactie!
Ik zocht gewoon een server waar je niet gelijk helemaal weg geflaimed word als je een fout maakt, jeezz.....

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 21 februari 2001 22:37 schreef The Champ het volgende:
Een newbie server?? Ik zou zeggen begin er zelf 1, dan weet je zeker dat het een newbie server is..... :r
Zit nou niet meteen zo te zeiken en plaats een normale reactie... anders plaats je er maar helemaal geen... :( :( :(

Nee sorry ik weet geen servers voor newbies...

edit:
eigenlijk kun je gewoon terecht op elke server... d'r moeten ook newbies rondlopen, andere mensen vergeten nogal snel dat zij ook newbies zijn geweest

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hey aars, jou moet ik niet tegenkomen in CS, ik paf je neer met mijn handgun. :r

En als er newbie servers zouden zijn, zouden allerlei l33t mensen daar heen gaan om eens vet ass te kicken tegen weerloze tegenstanders >:)

Maar ik heb ze wel gezien hoor. Gewoon servers sorteren op naam en kijk eens bij de N.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
volgens mij zijn er niet echt newbie servers.. en al zouden ze dr wel zijn komen er idd van die zgn. 'l33t' gastjes om lekker te fraggen..
ik speel zelf nog maar 2 maanden ofzo counterstrike.. was in het begin ook zo'n mega newbie :+ maar na een tijdje gaat het vanzelf wel beter :) Mn score is nu altijd wel positief.. YEAH!! *D

je moet gewoon op een gamepoint server gaan.. nivo meestal niet zo hoog :Y)

[edit] Voor het geval dat je het nog niet weet: ga wel op een server waar je een redelijke ping hebt (dus lager dan 150, meeste NL servers). Hoge ping is heel verneukeratief.. je mist alles enzo.. niet leuk :(

Verwijderd

hhmmmm eigelijk kun je beter op de niet-nieuwbie servers spelen vind ik ..... daar leer je het meeste en word je dus het snelste beter :)
Ik merk van mezelf ook dat als ik op een server zit met veel goeie mensen, ikzelf DIK AARS SCHOP !!!! .......
en als ik in een server zit met allemaal nieuwbies dan ga ik het aller-aller baggerste wat ik ooit gedaan heb omdat ik mezelf loop op te fokken omdat mijn team niet zo goed is ....... 't is gewoon psychologie hier :) hehehe
maar het blijft een feit dat je meer leert van de beter spelers ......... ook al ga je telkens dood ...... dan leer je ook waar je NIET moet zijn en hoe je ze moet ontwijken .....

Verwijderd

Maak jij er toch 1.. dan zijn we er helemaal 300% zeker van..
---------------

Slaat nergens op zo'n reactie.
Ken zelf eigenlijk niet echt newbie server..
op GoT spelen volgens mij regelmatig wel newbies..

De tijd dat ik newbie was bij Cs... hmmm van Beta 1 t/m Beta 4/5 ofzo :)

DC

Verwijderd

Topicstarter
Toch maar random een paar servers gekozen en de skills vielen wel mee.
Een paar rondes volledig weggevaagd, maar het gaat al steeds beter.
Tis net als met fietsen, je verleert het nooit :)
Alleen nog ff wennen aan een aantal levels.
Pagina: 1