Al een tijd niet meer gespeeld en wil wel weer eens beginnen met CS.
Weet er nog iemand een newbie server:D
Weet er nog iemand een newbie server:D
The "real" Champ will always be The Champ
Zit nou niet meteen zo te zeiken en plaats een normale reactie... anders plaats je er maar helemaal geen...Op woensdag 21 februari 2001 22:37 schreef The Champ het volgende:
Een newbie server?? Ik zou zeggen begin er zelf 1, dan weet je zeker dat het een newbie server is.....
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Hey aars, jou moet ik niet tegenkomen in CS, ik paf je neer met mijn handgun.Op woensdag 21 februari 2001 22:37 schreef The Champ het volgende:
Een newbie server?? Ik zou zeggen begin er zelf 1, dan weet je zeker dat het een newbie server is.....
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Verwijderd
Maak jij er toch 1.. dan zijn we er helemaal 300% zeker van..Op woensdag 21 februari 2001 22:37 schreef The Champ het volgende:
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq