Oud type HTPC

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
Hoi tweakers!!!!

Momenteel heb ik een systeem met XP en Vista (dualboot) AMD x2 3600, Gforce 7200 GT en rond de 3gb RAM.

Ik gebruik mijn PC voor msn, downloaden van nieuwsgroepen etc. Absoluut geen games! Ik heb vista mediacenter draaien en ik merk dat het switchen tussen de menu's soms blijft hangen en dat als je een film afpseelt en even naar een ander menu wil gaan de computer half vastloopt... Ik wil dus een stapje sneller. Al dat quadcore gebeuren heb je voor het leuk gebruiken van mediacenter volgens mij niet nodig?

Wat vinden jullie van onderstaande PC ? Het is een HTPC aanbieding... daar kan ik toch ook gewoon MS office etc opzetten en als normale PC gebruiken? Eigenlijk is het belangrijkste voor mij dat vista mediacenter soepel loopt en ik in 1080 kan afspelen op mijn LCD tv via een DVI kabeltje.

Voeding: Aopen 480W
Moederbord: Intel 965WH West Chester - Onboard audio ( incl. optische uitgang), lan, 8xusb achter, firewire, 6 - sata, 1 ide
Processor: Intel E6600 Core2Duo 2,4Ghz
Geheugen: 3GB Kingston 667Mhz
Videokaart: XFX 8800GTS 340Mb - High Defenition door HDCP ( kabel van DVI -> HDMI Bijgeleverd)
Harde Schijven: 2x 320GB Seagate 7200.10 Hdd's Totaal dus 640GB
CD/DVD-Brander: Sony-Optiarc 7200 S-ata Dvd+-RW 16x Speed
Remote: bijgeveleverd Medialabs Afstandsbediening

;)

Verwijderd

Hey,

ik raad je aan eerst eens de AUD FAQ; Veelgestelde vragen door te nemen voor je dit soort topics post, je kunt er namelijk veel antwoorden in terug vinden. Bijvoorbeeld: Audio en HiFi forum policy - Het regime

Verder wordt van een tweaker wel verwacht dat hij/zij zelf kan beslissen wat wel of niet een goed systeem is voor zijn/haar eisen.

Om op je vraag te antwoorden:
Het is een HTPC aanbieding... daar kan ik toch ook gewoon MS office etc opzetten en als normale PC gebruiken?
Ja ;)

En ook hier in de reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2008 kun je wel een schat aan informatie terugvinden.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:58

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

ja.. die is wel duidelijk uitgelegd zo :+

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.