Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 23:40
Ik had eerst een HTC TyTn met windows mobile 6, en daar kon ik het toestel 'uit' zetten en bleeft hij de muziek gewoon afspelen.

Nu heb een een nieuw toestel, een HP iPAQ 914c en als ik daar muziek luister, en ik zet het toestel 'uit' dan stopt de muziek, en als ik hem weer aan zet flipt media player mobile een beetje. Het duur dan een tijdje voordat ik hem weer kan gebruiken.

Is er een mogelijkheid, bijvoorbeeld door een registry edit, dat media player mobile de muziek op mijn ipaq ook gewoon blijft afspelen als deze uit is?

Met uit bedoel ik dan, de knop waarmee je het scherm uit zet, soort standby.

Edit:
Wil het toestel uit kunnen zetten, zodat het scherm uit is (batterij besparing), touchscreen en toetsen uit, zodat in mijn broekzak niet geprongelijk ergens op gedrukt kan worden.

[ Voor 13% gewijzigd door don spike op 04-09-2008 10:59 ]

Verwijderd

In mediaplayer zelf zit een optie om alleen het scherm uit te zetten, dit kan via de speler van PWMP (dus niet de mediabibliotheek) en dan:
Menu>opties>knoppen>naar onder scrollen>scherm uitschakelen (oid, ik heb engelse versie, daar heet de optie 'toggle screen, assign'. Ik heb zelf een i780 en heb het scherm uitschakelen op 'Q' staan, volgend nummer 'S' en vorig nummer op 'A'.

TCPMP heeft deze functie overigens ook...

• don spike
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:13:
In mediaplayer zelf zit een optie om alleen het scherm uit te zetten, dit kan via de speler van PWMP (dus niet de mediabibliotheek) en dan:
Menu>opties>knoppen>naar onder scrollen>scherm uitschakelen (oid, ik heb engelse versie, daar heet de optie 'toggle screen, assign'. Ik heb zelf een i780 en heb het scherm uitschakelen op 'Q' staan, volgend nummer 'S' en vorig nummer op 'A'.

TCPMP heeft deze functie overigens ook...
Ok bedankt, had de functie toggle screen al toegewezen aan een hardware knop aan de zeikant die ik toch niet gebruikte.
Maar het nog steeds niet wat ik zoek. Nu is het scherm dus alleen uit, knoppen en zelf het toutchsreen reageren nog.
Op mijn htc tytn kon ik gewoon de aan/uit knop gebruiken, windows media speelde gewoon door.
En dan kan je ook niet geprongelijk ergens op drukken, of met het touchsreen doen omdat deze niet reageren....

Verwijderd

In dat geval zou ik misschien eens kijken naar een combinatie van Slide2Play (S2P) en Slide2Unlock2 (S2U2).

S2P is een speler in iPhone stijl en S2U2 is een screenlockapplicatie in iPhone stijl. S2P kan bestuurd worden vanaf S2U2, maar je scherm en knoppen zijn dan wel gelockt als je het scherm uitzet...

Misschien dat je wel een en ander in moet stellen, maar de programma's spreken eigenlijk voor zich...

Stefan

• don spike
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:08:
In dat geval zou ik misschien eens kijken naar een combinatie van Slide2Play (S2P) en Slide2Unlock2 (S2U2).

S2P is een speler in iPhone stijl en S2U2 is een screenlockapplicatie in iPhone stijl. S2P kan bestuurd worden vanaf S2U2, maar je scherm en knoppen zijn dan wel gelockt als je het scherm uitzet...

Misschien dat je wel een en ander in moet stellen, maar de programma's spreken eigenlijk voor zich...

Stefan
Ok bedankt, zal het en gaan bekijken.

Maar blijft het vreemd vindan dat op mijn htc tytn de windows media player mobile wel door blijft spelen en op mijn hp ipaq 914c niet als ik hem 'uit' zet...