Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Heb je de schijf goed geformatteerd? Even een snelle quote van andere site:Sjoerd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:49:
Ook windows booten van een externe usb drive lijkt niet te werken.
NVM, dat ging over het booten van OSX vanaf een USB schijf..
[ Voor 63% gewijzigd door domi235 op 05-09-2008 12:48 ]
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Overigens klopt het dat Windows niet van een externe USB drive wil booten. Je zult daarvoor de originele cd/dvd voor nodig hebben. Zodra je de Windows installatie geboot hebt, kun je het voor zover ik weet gewoon installeren op de derde harde schijf. Voor deze zekerheid kun je de eerste twee harde schijven loskoppelen, om te voorkomen dat je ze per ongeluk formatteert.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Aha dat moet ik is proberen!Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:22:
Je kan gewoon opstarten van de installatie schijf van Windows, en hiermee je disk #3 selecteren als doelstation. Je hebt geen bootcamp opzich namelijk nodig, dit is alleen een "tooltje" voor het partitioneren van je schijf
Eerder kon ik schijf 3 niet selecteren met het bootcamp tooltje omdat hij een melding gaf dat het niet kon ivm de instellingen op schijf 1+2 (raid dus)
edit: iets zegt me dat ik dat al is geprobeerd had en het niet werkte, geen idee meer waarom
[ Voor 8% gewijzigd door Sjoerd op 05-09-2008 15:26 ]