Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZIGGO] maps.google.com probleem

Pagina: 1
Acties:

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 20:51

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Topicstarter
Sinds 2 maanden heb ik internet via Ziggo wat redelijk werkt. Wel heb ik een probleem met maps.google.com. Als ik deze site benader werkt alles in het begin nog lekker snel maar na 10 seconden ofzo wordt de site enorm traag waarna er totaal geen nieuwe mappen meer binnen gehaald worden. Het vreemde is ook dat als ik via een andere browser aan het surfen ben dat hier ook de verbinding verbroken wordt en ook download programma's stoppen ermee. Sluit ik alle browsers en start ik weer een nieuwe op dan werkt internet weer probleemloos. Simpel gezegd: als ik naar maps.google.com ga dan valt mijn verbinding na enige tijd compleet weg, browsers sluiten, browser starten en internet doet het weer :?

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Dit probleem heb ik al lange tijd maar het begint nu toch wel vervelend te worden!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het lijkt erop dat je router / computer vastloopt bij het maken van veel gelijktijdige verbindingen.

Probeer je computer eens rechtreeks op de modem aan te sluiten, zonder appparatuur ertussen.

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 20:51

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Topicstarter
Ik heb er een Linksys WRT54G router tussen zitten. Deze zal ik er vanavond tussenuit halen. Kijken of het dan wel goed werkt.

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Probeer het ook even met een andere browser, en als je een www proxy gebruikt dan deze even niet gebruiken.

Het is belangrijk om zoveel mogelijk oorzaken uit te sluiten.