Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP - Reacties overzicht] Klein puntje, maar wel duidelijker

Pagina: 1
Acties:

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Als ik ga naar het overzicht kijk van mijn eigen reacties op de frontpage via http://tweakers.net/search/?DB=Userreacties&Query=Falcon kan ik klikken op:

Nieuwsitem
Reactie 1
Reactie 2
etcetra.

Als je nu klikt op een reactie krijg je alleen jouw reactie te zien, maar wat mij handigere lijkt is dat je eigen reactie zien krijgt en dan die van de anderen. Zodat je gelijk kunt zien of er op gereageerd is.

[ Voor 7% gewijzigd door Falcon op 04-09-2008 08:49 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Jij wil dus een linkje naar http://tweakers.net/nieuws/55439/lg-gaat-samen-met-amtran-lcd-schermen-bouwen.html#r_2728313 in plaats van naar http://tweakers.net/reacties/?Action=Posting&ParentID=2728313 om maar gewoon je laatste reactie te nemen. Dat lijkt me inderdaad handig. Het openen van een losse reactie heeft met het nieuwe modsysteem voorzover ik weet geen enkele speciale functionaliteit meer, terwijl het eigenlijk altijd nuttiger is om een reactie in zijn verband te zien. Bij deze vraag ik er dus ook maar om om ook op alle andere plaatsen waar een link naar een reactie wordt gegeven dit te wijzigen naar het eerste type link.

[ Voor 10% gewijzigd door Dirk op 04-09-2008 09:13 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Inderdaad dat bedoel ik.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dit komt wel vaker naar voren en is zeker handig ;) Er zijn al devtrack items geopend over soortgelijke dingen, even kijken of ik die kan vinden. Bijvoorbeeld deze: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=3667. Daar gaat het dan om een link toe te voegen die van de enkele reactie, naar dezelfde reactie binnen de thread springt.

Er was er nog een maar die kan ik zo niet vinden. Volgens mij werd het idee niet afgeschoten, maar waren er een paar redenen waarom het ietwat lastig te implementeren is. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

"Omdat we dan niet weten op welke pagina we moeten uitkomen" was het geloof ik. Het antwoord "maar dat weten we op het forum toch ook? ;) " werd vervolgens genegeerd.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

CodeCaster schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:24:
"Omdat we dan niet weten op welke pagina we moeten uitkomen" was het geloof ik. Het antwoord "maar dat weten we op het forum toch ook? ;) " werd vervolgens genegeerd.
Je vergeet eventjes dat het forum compleet andere software is 8)7

Net zoiets als met de auto tussen een file door willen rijden "omdat dit met een motor ook kan".

• Dirk

Dirk

Erkens schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:32:
[...]

Je vergeet eventjes dat het forum compleet andere software is 8)7

Net zoiets als met de auto tussen een file door willen rijden "omdat dit met een motor ook kan".
Nee, met de auto ga je gewoon over de vluchtstrook, alleen vindt de politie dat niet zo leuk. Oftewel we moeten de auto zo verbouwen dat ie wel door de file heen past.
Wat we nodig hebben is een nieuwe link naar de thread, ook als deze op een volgende pagina met reacties staat. Met daaraan een anchor die ervoor zorgt dat je direct ook naar die reactie toe springt, want de huidige methode werkt alleen als de reactie op de eerste pagina staat. (Wat op de frontpage wel heel vaak het geval is, bij mij zelfs altijd, artikelen met meer dan 999 threads ben ik nog niet tegengekomen...) De methode die ik beschrijf is overigens dezelfde als die die op het forum wordt gebruikt.
En ja ik geloof best dat dat wat moeite kost om te implementeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Dirk op 04-09-2008 09:45 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

CodeCaster schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:24:
Er wordt niets genegeerd, er is al gezegd dat eea technisch wel mogelijk is maar dat er een aantal haken en ogen aan zitten. Daarbij heeft dit simpelweg niet de hoogste prioriteit ;)

gerelateerde bugs:
http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=1121
http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=3274
http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=3667

Intentionally left blank

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zie dat crisp de andere soortgelijke devtrack items 'verbonden' heeft met de bovenstaande onder het kopje Relationships. Zo kun je de discussie een beetje nalezen :)

edit:
Ah crisp ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 04-09-2008 10:19 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Maar in principe zonder gelijk het forum erbij te betrekken zouden jullie toch de link op de FP die ik noem in startpost naar nieuws: LG gaat samen met Amtran lcd-schermen bouwen ?

Dan is in iedergeval 20% opgelost :)

• Dirk

Dirk

Nee, want als er veel berichten op een pagina staan, of jij hebt je aantal threads per pagina gewoon laag staan, kan de reactie op de tweede (of verdere) pagina terecht komen. Dat moet eerst afgevangen worden, want dat doet deze link niet.

• crisp
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

En een reaktie kan ook in een niet-zichtbare thread staan ;)

Intentionally left blank

• Dirk

Dirk

Dan kom je met deze link gewoon bovenaan de pagina terecht. Niet helemaal netjes, maar wat mij betreft goed genoeg. Maar mensen met een zichtbaarheid op 0 of hoger kunnen op die manier inderdaad ook niet altijd rechtstreeks naar een -1 reactie springen, bijvoorbeeld als als deze in een groep ingeklapte reacties staat.

Pagina: 1