Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 02:35:
Waarom krijg ik de volgende medling als ik synthofrum.nl wil bezoeken?
"Sorry, you must have javascript enabled to view this site. Proxies are NOT allowed! "
Ik draai idd geen java, maar ik maak geen gebruik van een proxy? Of kan het zijn dat online.nl mijn verkeer monitort en cached en dat ik daarom deze bericht zie? Ik heb mijn livebox in "bridge mode" wat is het probleem dan?
Dit topic staat in WEB omdat
Waar hoort mijn topic?
Verder:
Java is
geen javascript. Ook al lijkt de naam op elkaar, het zijn twee heel verschillende dingen. Staat javaSCRIPT uit in je browser? Want dan lijkt me het eerste deel van de melding van toepassing. Staat het aan, dan het tweede (proxy) deel. In dat geval: wordt je hele verbinding niet (transparant?) geproxied? Of staat er een proxy in je browser?
Anyhow; we verwachten dus wel een klein beetje meer (eigen) inzet alvorens je een topic opent. Wat heb je al aan onderzoek gedaan? Gezocht? Gevonden? Geprobeerd?
Overigens, het domein (synthofrum.nl) waar je naar verwijst bestaat niet
Open gerust een nieuw topic, maar zorg dan dat je het vult met de relevante informatie en in het juiste forum
[edit]
Een kleine aanvulling van een behulpzame user die na het slotje nog binnen kwam:
De proxyopmerking kan ook nog komen omdat je simpelweg als open proxy in een DNSBL gelist staat.
Daar zou je
http://www.dnsbl.info/advanced.asp eens voor kunnen raadplegen inderdaad.
[
Voor 27% gewijzigd door
RobIII op 04-09-2008 02:52
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij