haha ik krijg zowat de rillingen van die flanker dude...
Hoe oud issie eigenlijk, heb je wel beetje besef van realiteit over gehouden met je prut dual Gigahertz?
Kan je nog wel anders denken dan in Gigahertzen?
Wat voor OS draai je eigenlijk

Btw je denkt dat je snel bent.. je doet niet eens aan overclocken??
mem speed is dus te traag, agp te traag, pci te traag.. wat wil je nou eigenlijk?
Jonge ik rees je nog voorbij met een Thunderbird. Uiteindelijk is elk getweakt systeem behoorlijk wat sneller dan standraard crap.
Zoals je al zegt overclock je niet.. je videokaart blijkbaak ook niet want oh jah de levensduur!, strax gaat ie NOG MAAR 10 JAAR MEE inplaats van 20!
Hey ass!, ga je die p3 mee in je graf nemen ofzow? een processor heb ik nog altijd maximaal een jaar.
ff terug waar ik et over had.. die videokaart.. de grote bottleneck nogsteeds!
doe daar es wat aan.. ik kan je nu al vertellen dat bij veel gasten hiero quake3 wel ff wat beter over het schermpje rolt dan bij jou. zelfs als jij "r_smp" hebt geactiveerd onder een smp ondersteunend besturingssysteem.
Dan eigenlijk, wat wil je hier nou allemaal mee zeggen, dat je de beste bent? zelfs nog weerstand bieden tegen iemand met een dual 933 op 1000... want dan ben je ook 'minder goed' omdat je die 2x 1000 niet kon betalen ofzow. Snap ik jou nou niet? jij hebt zeker status

, doet me ineens ff denken aan die reclame over VW passat. Het maakt volgens jou niet uit of iemand dual heeft, ookal is het een dubbele overgeclockte 900 op 1200, dan nog vind je jezelf beter omdat je een 'echte 1000' hebt die zeg maar niet slijt en wel 45 jaar mee kan
Ik zie et al helemaal voor me, kom ik daar 7 jaar later met me Intel LS II 13.33Ghz die wankyhanky tegen en zegt "maar ik heb een dual p3 1Ghz!!!!!!!!" (vergeet vooral die uitroeptekens niet).
Damn ik moet hard kotsen van je overdreven gesodemieter

Jij moet echt opzoute vind ik, en owjah, Rest In Peace heh met die 2 p3's onder je ass.
ennehh no offence, ik gun het je van harte!