[fp/feat]productreviews mailnotifier

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Op de frontpage kunnen we instellen dat er een mailtje wordt gestuurd bij een reactie op je profielpage, op V&A of shopreview.
Wat nog niet mogelijk is is dat dit gebeurd op een productreview. Mij lijkt dat verdomd handig, omdat ik dan niet iedere keer al m'n reviews langs hoef te lopen om te kijken of er een vraag is gesteld.

Zou dit een handige feature zijn, of produceert een gemiddelde tweaker niet zoveel reviews dat dit echt noodzakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
Ik zat hier zelf ook wanhopig :p naar te zoeken, omdat ik nu eenmaal niet zo trouw ben elke dag mijn reviews af te wandelen :) Lijkt mij een goed idee iig

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

in de Productreview Manager staat ook hoeveel reacties er op je reviews zijn, dit gewoon in de gaten houden werkt ook, al zou een mailje of een notificatie dmv een mededelingenbalk ook niet misstaan.

tevens een handige feature om meteen mee te nemen: [feat] Reactie link bij productreviews

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Wiethoofd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 01:53:
in de Productreview Manager staat ook hoeveel reacties er op je reviews zijn, dit gewoon in de gaten houden werkt ook,
Die gebruik ik nu inderdaad, maar het wordt wat lastig om van iedere review bij te houden hoeveel reacties je ook al weer had :P. Zeker als je er zoveel schrijft als jij en ik doen.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ook ik zie dit graag terug komen.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

In het kader van de notificaties via direct message heb ik ook meteen de productreviews meegenomen en zojuist online gezet.

Instelbaar op de notificatie voorkeuren pagina :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.