• Jasperrr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-01 04:36
Hey Everyone,

Ik heb het al gezocht maar ik kan zo gauw geen gelijkachtig topic vinden.
Gisteravond heb ik 4GB GEIL Geheugen en een Club 3D HD4850 besteld bij alternate.
Ik heb netjes vanochtend een orderbevestiging gehad, maar hoewel allebei de producten op voorraad staan (volledig groen) heb ik nog geen verzendbevestiging gehad.
Nu las ik echter berichten van sommige mensen die erop duiden dat de verzendbevestiging altijd ergens tussen 9 en 10 's avonds wordt verstuurd.

Is er iemand met ervaring bij Alternate die dit kan verwerpen/confirmeren?

Ik ben namelijk nogal ongeduldig omdat ik hoop dat mijn 'stuff' morgen al binnen is omdat ik dan jarig ben :P

De hoofdzakelijke reden dat ik zo twijfel is omdat ik die Club 3D HD4850 (die met de stockkoeling) niet meer via de Alternate zoek machine kan vinden, de directe link werkt echter nog wel :O

In ieder geval, als iemand dus ervaring heeft; laat het even weten :+

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:11
Kan je nou echt geen uur of twee wachten..?

En sowieso, al zijn er nu mensen die zeggen dat zij inderdaad een verzendbevestiging hebben ontvangen tussen 9 en 10, dat zegt natuurlijk nog niks over of dat bij jou ook het geval zal zijn. Je moet deze vraag aan Alternate zelf stellen.

[ Voor 73% gewijzigd door Hahn op 03-09-2008 20:12 ]

The devil is in the details.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Misschien ben je íets te ongeduldig. Ik snap dat je het snel in huis wilt hebben, maar ik zou het nog even aankijken twee dagen. Just my two cents! ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat je beter gewoon even op een e-mailtje kan gaan wachten. Als iedereen hier een topic zoals dit zou openen wanneer 'ie iets bestelt, dan is het hek van de dam. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.