Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] User profile op USB stick?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een lokale user profile op usb stick te zetten en deze dan ook te kunnen laden als user profile ongeacht op welke pc je zit?

Zijn er ook mensen die hier ook daadwerkelijk ervaring mee hebben is het qua laad snelheid goed te doen? Niet dat ik straks een half uur moet wachten voordat mijn profiel wordt geladen.

Ik heb al een beetje rond gekeken en het profiel op zich is te kopiëren met robocopy maar wat dan? Op zich zou je per pc ook kunnen aangeven dat het naar het profiel op de USB stick moet zoeken. Het probleem is dan alleen dat de usb stick eigenlijk meteen moet werken en dat het profiel te laden is ongeacht welke pc er wordt gebruikt.

Alvast bedankt voor suggesties!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:52:
Is het mogelijk om een lokale user profile op usb stick te zetten en deze dan ook te kunnen laden als user profile ongeacht op welke pc je zit?
Niet zonder al die PC's waar je mogelijk achter gaat zitten aan te passen omdat een lokaal profiel (dus geen roaming) *altijd* op een lokale HD gezocht wordt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• CyBeRiZzY
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-03-2022
zoek s op mojopac.
;)
kei goed programma

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! Dat Mojopac ziet er zeer interessant uit ik ga eens kijken of dat doet wat ik wil :) Ziet er wel veel belovende uit