Toon posts:

raar ping probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen ik heb een probleem met pingen.

ik ziet hier bij me vriedin en ik snap echt iets niet als ik bv wil pingen naar de server die ik hier heb geconfigureerd dan zet hij automatish .mvcompany.nl er achter maar dit is het domain wat ik thuis gebruik.

En wat ook raar is als ik bij hun buren op draadloos netwerk ga ( gewoon even stiekem ) dan heb ik zelfde dan kan ik bv ping blondje doen en dan komt er weer automatish .mvcompany.nl en dan pingt ie mijn website address.

Heel apart maby is dit bekend bij jullie

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Yup, dat heet DNS-Suffix :)

vv en dat heeft er niks mee te maken...

[ Voor 44% gewijzigd door Leon T op 03-09-2008 20:16 ]

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10-03 22:36

allure

Titaan fase 2/3

Je zou de DNS van je ISP kunnen instellen.

Verwijderd

Topicstarter
dns van de isp had ik al geprobeerd dat maakt niks uit.

nu ging ik vpn proberen maar dan kan ik me eigen server ook niet pingen..

maar als ik op een andere draadloos netwerk inlog heb ik wel het ping probleem maar werkt vpn wel goed. alleen hier werkt het niet goed...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

offtopic:
Even terzijde, afgezien van de (hard opgegeven) DNS suffix in je TCP/IP settings waar je mee zit: probeer eens een leukere topictitel te verzinnen zónder het woord probleem erin?
Zo goed als elk topic van jouw hand heeft dat woord erin staan, komt erg fantasieloos over zo.
En als we dan toch bezig zijn: de GoT Faq wijst er ook op dat iets meer informatie in je startpost stoppen in plaats van later in het verhaal aanbieden niet verkeerd zou zijn...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device