Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de G810 navi van Samsung een paar weken geleden gekocht met gratis route 66. Omdat ik TomTom stukken fijner vind wilde ik deze erop installeren. Alles ging zoals uitgelegt werd op verschillende websites/leesmij's.
Drie programma's geïnstalleerd, 1 die ervoor zorgd dat mijn telefoon een (virtuele) tomtom GPS muis ziet. De tweede moest ik iedere keer starten voordat ik TomTom startte. Alles netjes uitgevoerd en toen kwam het probleem: Het programma TomTom blijft hangen op het introscherm (wit scherm met Tomtom bovenaan en een ronddraaiende wereldbol met tomtom erop eronder). Hij blijft hierop hangen. Ookal laat ik mijn telefoon met tomtom aan 15 minuten liggen.
Heb al gezocht op google uren aan een stuk, misschien niet op de goede plaats maar dan hoor ik het graag, ook in het G810 Topic kan ik niets vinden.

Heb trouwens de beruchte firmware: G810CEHE3 2008-05-06 maar alles werkt goed. Route 66 ook zonder problemen. Nu TomTom nog.

Ik hoop dat iemand hetzelfde heeft gehad of mij zo kan helpen.

Alvast Bedankt voor de komende reacties!!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:51:
(...) misschien niet op de goede plaats (...)
Dit soort vragen omtrent gekraakte software zijn op GoT niet toegestaan. Je zult je dus moeten wenden tot andere fora ... of gewoon een geschikte versie van TomTom kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Poeh schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:09:
[...]

Dit soort vragen omtrent gekraakte software zijn op GoT niet toegestaan. Je zult je dus moeten wenden tot andere fora ... of gewoon een geschikte versie van TomTom kopen.
Het is een Originele versie die ik nog had liggen thuis. Alleen heb ik nu het programmaatje gebruikt wat bij een gedownloade versie zat om de interne GPS te gebruiken. Dit is toch gewoon toegestaan :o ?

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Ah zo. Het kan natuurlijk ook zijn dat de 'crack' de bijbehorende gekraakte versie van TomTom nodig heeft. Werkt jouw originele TomTom wél zonder dat je eerst de gekraakte spullen in het geheugen laadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorrie dat ik nu pas weer reageer. ben mijn pc voor eent tijdje kwijt geweest aan iemand anders.
maargoed:

Heb Het probleem opgelost ik was vergeten de map met kaarten die ik gekocht had op de geheugenkaart te plaatsen. HEEEEL stom natuurlijk!! poeh bedankt voor je moeite in ieder geval!
Nu heb ik nog het probleem dat ik geen verbinding meer krijg met GPS terwijl ik dat wel gehad heb, maargoed daarmee zal ik jullie niet lastig vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Nadeel van dat programma is dat je hem elke keer moet starten voor TomTom, helaas moet je de instellingen in TomTom ook elke keer goed zetten als je hem afsluit.
Pagina: 1