Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen beeld met ps3 via component op Dell 2407wfp-hc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net m'n ps3 binnen gekregen en aangesloten via composite EN component op mijn Dell 2407wfp-hc beeldscherm. Standaard staat de playstation 3 na installatie op composite ingesteld (bij mij in ieder geval) en er is ook beeld via de composite ingang te zien op mijn scherm.

Als ik echter naar instellingen video-uitvoer ga in het ps3 menu, dan kies ik Component / D-aansluiting, vervolgens vink ik de ondersteunde resoluties 576p/720p/1080i aan. Als ik echter op de toets druk met het vierkantje voor het testen van het beeldscherm wordt het beeld wat ik aan het bekijken was op composiet zwart (wellicht logisch). Als ik dan de component video ingang selecter met de knop op mijn beeldscherm dan blijft dit beeld zwart. Na 30 sec. is er weer wat te zien op het composiet scherm.

Ik doe hier niets fout toch? Waarom werkt het niet?

Alvast bedankt voor de reacties!!

Groeten,
Pieter

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het antwoord inmiddels gevonden op het Dell forum...

http://www.dellcommunity....27&query.id=160868#M81027

* Power off the monitor
* Disconnect all cabling from the bottom and/or sides of the monitor (especially the power cord). Disconnecting the power cord releases all circuit latches "resetting" them
* Press and hold the monitor power button down for 5 seconds
* Reconnect only the monitor power cord and either the #1 blue VGA or #2 white DVI (not both)
* Power on the monitor
* The PC should already be on. The monitor should auto sense the #1 blue VGA or #2 white DVI. If it does not, press the Input Select button and change to #1 VGA or #2 DVI
* Reconnect your device to the monitor components
* Power on that device
* Press the Input button and switch to the component setting

Werkte perfect!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bedankt voor het posten van de oplossing voor users met hetzelfde probleem!