Ik heb pas een nieuwe laptop gekocht (FCB JHL90) en heb hierop windows vista gezet. Toen ik pas wilde interneten stopte internet explorer na een tijdje er mee. Hij laadde de pagina niet meer en deed ook niets meer. Ik heb het toen afgesloten maar hij bleef in het geheugen zitten. Met taakbeheer kon ik hem er ook niet uit krijgen. Toen ik mijn laptop op nieuw wilde opstarten deed deze er heel lang over om af te sluiten. Dit probleem herhaalde zich enkele keren. Ik heb toen alle updates van vista en internet explorer geinstaleerd, ad-aware gedraaid maar bleef de zelfde foutmelding geven. Ook heb ik op verschillende netwerken gezeten en bij elk netwerk herhaald zich dit probleem.
Toen heb ik firefox geinstaleerd maar de problemen deden zich hierbij ook voor. En de computer sloot ook heel traag af. Bij het afsluiten van firefox blijft deze in het geheugen staan, en valt met taakbeheer met geen mogelijkheid uit te krijgen. Als je dan firefox nog een keer probeerd op te starten geeft Firefox volgende foutmelding:
"Firefox is al actief, maar reageert niet. Om een nieuw venster te openen moet u eerst het bestaande Firefox-proces afsluiten, of uw systeem herstarten."
Als je dan internet explorer opstart doet deze het wel en alle andere programma's met internet connectie blijven het wel doen. Het lijkt wel of er een soort "data limiet" op internet explorer en firefox zit, maar dan net iets anders.
Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen?
Alvast bedankt!
Toen heb ik firefox geinstaleerd maar de problemen deden zich hierbij ook voor. En de computer sloot ook heel traag af. Bij het afsluiten van firefox blijft deze in het geheugen staan, en valt met taakbeheer met geen mogelijkheid uit te krijgen. Als je dan firefox nog een keer probeerd op te starten geeft Firefox volgende foutmelding:
"Firefox is al actief, maar reageert niet. Om een nieuw venster te openen moet u eerst het bestaande Firefox-proces afsluiten, of uw systeem herstarten."
Als je dan internet explorer opstart doet deze het wel en alle andere programma's met internet connectie blijven het wel doen. Het lijkt wel of er een soort "data limiet" op internet explorer en firefox zit, maar dan net iets anders.
Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen?
Alvast bedankt!