Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2007 synchroniseren met Outlook 2007

Pagina: 1
Acties:

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:53

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Ik heb gezocht maar niets gevonden met wat ik wil. Ik heb dus sinds kort een laptop. Op deze laptop staat Outlook 2007, evenals op mijn desktop.

Nu gebruik ik de agenda functie van outlook dus wil ik deze op mijn laptop gelijk hebben aan mijn desktop. Echter kan ik nergens de optie vinden om deze samen te synchroniseren. Ik zag wel dat je de PST bestanden kan kopiëren, maar dit is een hoop gedoe en erg omslachtig. Ook las ik iets over een exchange server? Dit is alleen te ingewikkeld voor hetgeen ik wil denk ik.

Dus, weet iemand of er een makkelijke (liefst gratis) manier is om deze 2 outlooks met elkaar te synchroniseren? Overigens staan de twee computers gewoon in hetzelfde netwerk.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Groove gebruiken van Outlook 2007? Dan zorgt hij dat de bestanden gelijk zijn :) Met een max. van 5000 bestanden en 2GB (volgens mij, even uit mijn hoofd)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 09:32
Gebruik je ze alleen thuis? Dan zou je de pst op een netwerk share kunnen zetten en die allebei gebruiken. Je kan ze alleen niet tegelijk gebruiken.

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Sp!tF!re schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:44:
Groove gebruiken van Outlook 2007? Dan zorgt hij dat de bestanden gelijk zijn :) Met een max. van 5000 bestanden en 2GB (volgens mij, even uit mijn hoofd)
Groove? Wat houdt dat precies in? Is dat groove mapsynchronisatie?
MADG0BLIN schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:45:
Gebruik je ze alleen thuis? Dan zou je de pst op een netwerk share kunnen zetten en die allebei gebruiken. Je kan ze alleen niet tegelijk gebruiken.
Ik gebruik de laptop tijdens colleges en mijn desktop thuis. Echter kan ik wel mijn laptop thuis even aanzetten. Alleen kan de laptop dus niet bij de bestanden als ik op pad ben. Lijkt me dus niet echt een oplossing.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:37

St@m

@ Your Service

Razor.Timo schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:35:
Ik heb gezocht maar niets gevonden met wat ik wil. Ik heb dus sinds kort een laptop. Op deze laptop staat Outlook 2007, evenals op mijn desktop.

Nu gebruik ik de agenda functie van outlook dus wil ik deze op mijn laptop gelijk hebben aan mijn desktop. Echter kan ik nergens de optie vinden om deze samen te synchroniseren. Ik zag wel dat je de PST bestanden kan kopiëren, maar dit is een hoop gedoe en erg omslachtig. Ook las ik iets over een exchange server? Dit is alleen te ingewikkeld voor hetgeen ik wil denk ik.

Dus, weet iemand of er een makkelijke (liefst gratis) manier is om deze 2 outlooks met elkaar te synchroniseren? Overigens staan de twee computers gewoon in hetzelfde netwerk.
Dit heb ik ook werkend geprobeerd te krijgen. Helaas..
De enige mogelijkheid is om een netwerkshare aan te maken of te werken met offline files (dus je pst bestanden offline beschikbaar te makem en deze te synchroniseren bij thuiskomst.)
Maar als je toevallig niet eerst gesynchroniseerd hebt en op je desktop iets wijzigt krijg je dat geleuter dat er een nieuwe versie gevonden is en welke je wilt bewaren. en dan is je outlook weer niet up to date

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Tja, ik heb nu dan maar een hele omslachtige manier.

Ik heb ook een N95 die ik kan synchroniseren met outlook.
Ik doe dus:
Desktop synchroniseren met N95
N95 synchroniseren met Laptop.

En andersom werkt het ook. En als er een conflict is dan moet de laptop het altijd aannemen van mijn N95 evenals mijn desktop. Zodat ik dus nooit problemen zal hebben hoop ik. Beetje omslachtig, maar het is het enige dat werkt.

Pagina: 1