Ik ben al een tijd opzoek naar een programma (of format voor Nero) waarmee ik covers voor Blu-ray hoesjes kan maken. Op de een of andere manier kan ik deze maar niet vinden. Iemand een idee?
Die Blu-Ray doosjes zijn toch iets kleiner dan een regulier dvd doosje? Ik heb zelf geen Blu Ray's, dus kan niet uit ervaring spreken. Maar volgens mij kun je dan met Nero Cover Designer wel uit de voeten.
Ik kwam met wat googlen uit op de afmetingen 170mm x 135mm x 11mm, lijkt me dat je dat gewoon in Nero kunt aanpassen?
Signature
Gewoon de nieuwe Undercover XP downloaden.
Daarmee is in te stellen dat je op formaat van PS3 af wilt drukken.
Dus wat in principe gelijk is aan het afdrukken van een Blu-Ray cover.
Hier een voorbeeldje met Unreal Tournament III:

Dus gewoon dan je creatie opslaan als afbeelding (geloof dat alleen jpg te openen is...) en daarna met Undercover XP afdrukken.
Formaat wordt dan vanzelf aangepast...
Daarmee is in te stellen dat je op formaat van PS3 af wilt drukken.
Dus wat in principe gelijk is aan het afdrukken van een Blu-Ray cover.
Hier een voorbeeldje met Unreal Tournament III:

Dus gewoon dan je creatie opslaan als afbeelding (geloof dat alleen jpg te openen is...) en daarna met Undercover XP afdrukken.
Formaat wordt dan vanzelf aangepast...
[ Voor 21% gewijzigd door FeaR op 04-09-2008 03:38 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Thanx voor de tips! Undercover XP had ik al, maar gok dat ik dan een wat oudere versie had. Ik ga de nieuwste iig even proberen. Neem aan dat Bluray en PlayStation 3 dezelfde afmeting is, ondanks dat de doosjes van de PS3 iets dikker zijn.
Ik zie door de bomen het bos niet meer. In de winkel zie ik 2 diktes liggen. Oa Earth zit in een dik blu-ray doosje. De meeste zitten in een dun doosje. Nu weet ik niet welke ik moet kopen. Welke maten ben ik tegengekomen op internet: 7/10/11/12/13/15 mm. Volgens mij zit Earth in een 15mm doosje. Maar wat is nu de officiele nederlandse dikte?
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Pagina: 1