Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ziggo] Digitale televisie schakelt afstandsbediening TV uit

Pagina: 1
Acties:
  • 737 views

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Sinds gister heb ik digitale televisie van Ziggo. Allemaal zonder problemen aangesloten en in principe werkt het ook allemaal vlekkeloos. Op een ding na.

De afstandsbediening van mijn televisie doet het niet meer. Op zich doet hij het nog wel, maar de TV reageert er niet op. Er gaat wel een lampje branden dat er een signaal van de afstandsbediening ontvangen wordt, maar hij gaat niet naar een andere zender of op stand-by.

Heeft iemand misschien vergelijkbare ervaringen of een oplossing? Want op deze manier moet ik dus elke keer de televisie uitdrukken met de knop op de TV, in plaats van dat ik hem op stand-by zet en dan eventueel echt uit.

Dit is mijn digitale ontvanger:

Afbeeldingslocatie: http://www.wow-raids.net/ziggo/ts/humaxirfox.jpg

En ik heb een Loewe Credo 7670 ZP als TV.

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Topic kan op slot of worden verwijderd. Soms moet ik gewoon even iets beter nadenken voor ik wat post }:O

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

* Equator kent het probleem.. ;)

Dit topic is gesloten.