Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

mijn oude nokia 3100 begint raar te doen, ik ga dus maar een nieuwe kopen.
er zijn twee zaken in de running.

a)een gewonen telefoon (wel met camera)

b)iets "smarter", een telefoon waarmee je bijvoorbeeld ook kan gps, mailen,....
ik dacht aan een smartphone of zo. (ik had ook gelezen dat er veel software
bestaat die je op je smarthpone kan laden zeker als die op symbos draaien).

in beide modellen zou ik graag goedkoop gaan, ik wil wel graag betalen voor duurzaamheid. ik doe met een gsm totdat hij niet meer werkt, mijn 3100 is het aan het begeven maar is misschien wel 500 keer gevallen. dus wat moeten ze zijn
1)oersterk
2)camera (hoe beter hoe liever)
3)klein (ik wil geen smartphone zoals een blackberry: te groot);
4)grote autonomie.

wel mensen, ik als leek ken er niets van, wat raden jullie me aan.
mijn budget is rekbaar, naar gelang wat ik ga kopen, de eenvoudige gsm lijkt 100-150 euro meer dan genoeg, voor de smartphone lijkt het dubbel waarschijnlijk realistischer .

hartelijk dank
groetjes

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:26

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Uit: GSM's Beleid
Advies bij de aanschaf nieuwe GSM
Welk toestel moet ik kiezen?

Het aanschaffen van een nieuwe toestel is iets heel persoonlijks. De ene wilt een toestel met een mooi uiterlijk en de andere wilt graag weer die ene functie in zijn toestel hebben. Aangezien elke gebruiker jou een andere advies zal geven, is het niet toegestaan om hier "Welke moet ik kopen" topic te openen.
Stel voor jezelf vast wat jouw wensen en eisen zijn. Met die eisen kan je naar de winkel gaan of naar sites zoals GSMarena of NieuweMobiel.

Op het moment dat er een paar toestellen zijn die aan jouw wensen/eisen voldoen, kan je binnen GSM het betreffende topic opzoeken en daar de mening/problemen/ervaringen van andere eigenaren lezen.

Alles kan stuk.

• richardboer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:55
HP iPaq 514?

Richard

Verwijderd

Topicstarter
aha, okee ik begrijp het;
mijn excuses,
maar ga toch moeten surfen eerste wat een beetje een goede gsm is, ik stap niet graag zonder know how een winkel binnen.

merci

ps: mogen mensen mijn een prive berichtje sturen?
dan kan ik toch nog iets aan de weet komen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2008 13:52 ]

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Natuurlijk mag iedereen je een berichtje sturen en het is ook begrijpelijk, dat je beslagen ten ijs wilt komen, wanneer je een winkel binnenstapt. Maar advies geven is niet te doen, we hebben allemaal een andere smaak (en portemonnee ;)).
Er zijn voldoende vergelijkingssites op internet en wanneer je je keus tot enkele toestellen beperkt hebt, kun je, voor gebruikerservaringen, ook de speciale topics over het betreffende toestel hier lezen.
Hou er wel rekening mee, dat een modern toestel geen tientallen malen vallen overleeft en bij een toestel met veel opties, zal de standby-tijd ook drastisch minder zijn, dan die van je Nokia 3100.
Tevens zul je voor de nieuwste smartphones echt wel meer dan 300 euro op tafel moeten leggen, maar een model van vorig jaar is natuurlijk goedkoper en zal waarschijnlijk wel net zo goed aan je eisen voldoen, tevens zijn er dan veel gebruikerservaringen beschikbaar en zijn de meeste kinderziektes verdwenen :).

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.