Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Internet agenda synchroniseren met agenda

Pagina: 1
Acties:

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik heb even een vraag, ik synchroniseer mijn Outlook Agenda eigenlijk altijd dmv Bluetooth met Nokia PC Suite. Nu heb ik bij mijn studie een online/internet agenda waar ik mij op abonneer. Ik kan echter maar één agenda synchroniseren Nokia PC Suite, is het dus mogelijk om de internet agenda te combineren met de gewone agenda?

Ik heb zelf flink zitten proberen met verplaatsen en combineren, maar de internet agenda kan ik gewoon nog niet samengevoegd krijgen met de gewone outlook agenda. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Of is het gewoon niet mogelijk en moet ik het constant handmatig veranderen in PC Suite? Ik heb al flink lopen zoeken op het internet maar ik kan gewoon niets vinden om hem te laten synchroniseren, misschien dat ik de verkeerde termen gebruik. Ik heb zowel in het Engels als in het Nederlands gezocht.

Als iemand het weet, hoor ik het graag! ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• marander
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-05 19:58
Heb je al eens gekeken bij de opties van je online agenda? Wellicht staat het daarin, want nu zal niemand je kunnen helpen. Je noemt namelijk niet welk abonnement van welk systeem. :)

mayo is the special sauce...

• Arjan90
  • Nu online
Het is een abonnement via school, waarmee ik mijn rooster download. Hoe het precies werkt weet ik dan ook niet, ik weet alleen dat ik het niet via de internet agenda zelf kan regelen. Ik kan me op de internet agenda abonneren én ik kan hem downloaden in mijn huidige agenda, maar dat kan ik niet standaard instellen zover ik het kan zien?

Het gaat me dan ook om wat Outlook kan en niet wat de internet agenda kan, want die kan gewoon praktisch niets :(

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sp!tF!re schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:20:
...Hoe het precies werkt weet ik dan ook niet,..
Dat zul je toch moeten uitzoeken, om te weten of je iets kan synchroniseren. :?

• Arjan90
  • Nu online
Ik kan mijn internetagenda wel synchroniseren met Outlook, maar ik kan hem niet synchroniseren met mijn agenda in Outlook zelf.

Dus, ik heb 2 agenda's in Outlook:
- Mijn Agenda
- Internet Agenda

Als ik mijn agenda wil synchroniseren met mijn telefoon kan ik óf Mijn Agenda óf Internet Agenda kiezen, niet allebei tegelijk. Ik wil dus eigenlijk dat als de Internet Agenda wordt aangepast dat het automatisch allemaal toegevoegd wordt aan Mijn Agenda. Het heeft in dat geval dan toch niets te maken met de instellingen voor de Internet Agenda op die server?

Zoals ik al zei: het gaat me erom wat Outlook kan.

Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel, zo niet hoor ik het graag.. Het is me tot noch toe in ieder geval nog niet gelukt :/

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sp!tF!re schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:44:
Dus, ik heb 2 agenda's in Outlook:
Aha nu wordt het wat duidelijker. In principe had je de internetagenda helemaal niet hoeven te melden dus. Dat brengt alleen maar meer verwarring met zich mee.

Heb je hier wat aan?
[Outlook 2003] 2 Agenda's mergen mogelijk? *

• Arjan90
  • Nu online
Sorry voor de onduidelijkheid, ik wist niet in hoeverre het belangrijk was omdat de internet agenda dus wel geüpdate moet worden (!), anders kan ik hem net zo goed downloaden ;)

Ik ga even kijken in hoeverre de mogelijkheden zijn bij het abonneren, ik kan alles in ieder geval wel verplaatsen naar de agenda, maar of hij dan ook update, dat weet ik dus niet.. Ik ga even rondspelen aan de hand van dat topic, in ieder geval bedankt!

EDIT: Het importeren werkt, maar dan update hij dus niet meer (het gedeelte 'internet' van internetagenda vervalt dus, hij wordt niet meer geupdate).

[ Voor 56% gewijzigd door Arjan90 op 03-09-2008 16:12 ]

Pagina: 1