Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] IE7 laat bepaalde pagina's niet, titel wel

Pagina: 1
Acties:

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:03
Ik zit hier met het volgende probleem:

Sommige site's worden niet goed geladen. De titel wordt goed weergeven in de balk maar de rest van de body blijft blanco. Heb op internet al wel het een en het ander gevonden maar geen oplossing.

Verder vanalles al geprobeerd, namelijk terug naar fabriekinstelling (IE7), temp files verwijderd enz, dns flush en nog meer dingen die ik niet meer weet. Maar ik kom er niet uit.

Betreft een laptop met Vista Home Premium met SP1.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien een gekke vraag, maar worden pagina's in alternatieve browswer wel weergegeven? Als je 7.0 verwijderd en werkt met IE 6.1 werkt het dan wel? Als je daarna weer van 6.1 weer upgrade naar 7.0 is het dan verholpen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• ErikCornelissen
Met een andere browser (FF3) opent de pagina wel. is IE7 wel te verwijderen vanuit Vista? Dat zit toch ingebakken..

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:49
volgens mij kan je idd geen IE 6 op vista installeren.

Maar, het klopt dat vista wat traag kan aanvoelen met het internetten. Laadt hij ook na een tijdje de pagina niet?

Zo ja dan is dit mogelijk een oplossing, dit versnelt het internetten in vista met ie7 aanzienlijk.
http://www.tweakvista.nl/...cent-sneller-browsen.aspx

[ Voor 35% gewijzigd door koentjuh op 03-09-2008 19:20 ]

• ErikCornelissen
Nee, alleen de titel van de pagina, verder niets. Andere pagina's werken wel gewoon... de runonce van ie7 of simyo doen het niet.