i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)
bij zo'n beetje alle telco's kan je gewoon internetten/bellen etc etc met een simkaart. Hoe dat zit met die pcmcia kaartjes voor de laptop weet ik niet maar 99% kans dat je daarmee ook wel kan bellen (prepaid/abo maakt niet uit)
[ Voor 79% gewijzigd door maarud op 02-09-2008 22:10 ]
Voor zover ik weet hangt dit af van welke diensten er door de provider wordt aangeboden via zijn/haar netwerk.
Klopt, Vodafone kent dit principe ook. Op het werk hebben we èn data-sims èn spraak-sims. Diensten zijn waarschijnlijk gewoon niet geactiveerd bij de telco.
Ik heb een laptop HSDPA stick met simkaart. Op de kaart die er bij zat stond wel gewoon een 06 nummer. Heb hem alleen nog niet in een telefoon geprobeerd te stoppen.
Met verschil zit het dus idd niet inde simkaart zelf (uiteraard), maar in wat voor diensten de provider er aan koppeld.
Met verschil zit het dus idd niet inde simkaart zelf (uiteraard), maar in wat voor diensten de provider er aan koppeld.
Coïtus ergo sum
Ok duidelijk en @Chilly_Willy zou het verschil dan moeten zijn wel of geen 06-nummer ? geen = data wel = spraak ?
i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)
't is vrij simpel. Aan alle SIM-kaarten is gewoon een nummer gekoppeld. Het is alleen zo dat je met een data-only abo geen spraakdiensten kunt gebruiken. M.a.w., je kunt die SIM prima in een telefoon stoppen, maar dan kun je er niet mee bellen. Alleen internetten en SMS'jes sturen.
Er zit geen verschil in de SIM zelf, alleen in het abo aan de netwerkkant.
Er zit geen verschil in de SIM zelf, alleen in het abo aan de netwerkkant.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik heb vroeger een dataabo bij Telfort gehad, en hiermee kon ik zonder problemen bellen.
Dit was wel voordat het overgenomen werd door KPN.
Dit was wel voordat het overgenomen werd door KPN.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Pagina: 1