Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[CSS] Layout niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 kleine fouten in mijn CSS.

In firefox werkt deze site niet goed: http://www.tvapollo69.nl/iindex.php. De laatstenieuws kolom komt dan onder het menu te staan. De CSS is gevalideerd, hij werkt wel in ie maar niet in ff. Als ik de container div 977 breed maakt komt het laatste nieuws blok op de goede plek te staan (ziet er alleen beetje lelijk uit omdat er nog een lichte grijze 'outer glow' omheen zit), en bij 976 niet (standaard is 968).
Verder heb ik faux columns gebruikt, maar als je helemaal naar onder scrollt zie je dat hij nog een beetje doorloopt.
Misschien hebben de bovenstaande dingen iets met elkaar te maken? De faux columns en de grijze 'outer glow'?

Stylesheet: http://www.tvapollo69.nl/stylesheet.css

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 21:26 ]

• spaceninja
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-11 11:40
Dat je aan de onderkant de container achtergrond weer ziet komt omdat je op de footer padding hebt gezet, maar dit getal niet van de height hebt afgehaald. dus hij is nu een paar pixels te hoog.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!
Nu het andere probleem nog?

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-11 21:54

TeeDee

CQB 241

En als je de breedte van laatste_nieuwsvak eens minder maakt?
Of de breedte gewoon eens weg laat?

Zijn vrij simpele zaken om te checken.

[ Voor 40% gewijzigd door TeeDee op 02-09-2008 22:48 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Asitis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-11 14:12

Asitis

Dus.

Volgens mij gebruik je ook fixed en variable posities voor divs door elkaar - dat is zelden slim!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan iemand even...?
Het is in WEB wel een beetje de bedoeling dat je zelf ook wat probeert en eigen initiatief toont, en als je dat al hebt gedaan dan ook meteen even aangeeft wat je hebt geprobeerd. Nu is het gewoon een "kijk eens naar mijn site en geef even aan waar de fouten zitten" topic en dat is hier niet de bedoeling ;)

Zie ook onze Quickstart

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 02-09-2008 22:57 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.