Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vodafone telesales vs Vodafone online sales - chaos of orde?

Pagina: 1
Acties:

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ivm een via internet geplaatste order waarbij het toestel (nog) niet leverbaar is, ben ik regelmatig aan het bellen of ze al een datum weten wanneer het binnenkomt. Door een reeds bevestigde opzegdatum vanuit Orange moet ik voor een bepaalde datum de boel geregeld hebben, anders mag ik fijn aan iedereen een nieuw nummer gaan communiceren. Nu ben ik tegen het volgende aangelopen:

Wanneer ik online kijk naar mijn order status via:
https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp
en inlog, dan wordt aan de rechterzijde het telefoonnummer: 0800-7378423
getoond (open van 9:00 - 20:00). Ook kun je overdag gebruik maken van sales support via een webchat. Dit heb ik een tijdje teruggedaan en toen kreeg ik de suggestie om de Vodafone Telesales te proberen. Hiervoor ontving ik het nummer: 0800-0200056

Zojuist bel ik het nummer van Telesales (althans, wat ik hier dus net neerzet), maar die kerel beweerde van de Online Sales te zijn (wat op zich klopte, aangezien ik bij Telesales een verwachte leverdatum krijg voor mijn gewenste toestel en bij Online Sales niet; Dit was dus duidelijk Online Sales :P ).

Kan iemand voor mij bevestigen welk nummer nou waarbij hoort en wat het verschil is daartussen? Want ik snap het niet meer (die kerel aan de telefoon kon het me ook niet echt uitleggen, behalve dat de 2 ook echt anders zijn...).

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Vodafone gebruikt veel verschillende nummers blijkbaar.
Het klantenservice nummer dat ik bij mijn bestelling kreeg is: 0800-2266789

Veel meer duidelijkheid dan dat, heb ik helaas ook niet.

BMW 535D

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 12:50
Soulfly schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:59:
Vodafone gebruikt veel verschillende nummers blijkbaar.
Het klantenservice nummer dat ik bij mijn bestelling kreeg is: 0800-2266789

Veel meer duidelijkheid dan dat, heb ik helaas ook niet.
Uit eigen ervaring kan ik bevestigen dat het bij Vodafone heel heel moeilijk is om net die persoon te pakken te krijgen die jouw kan vertellen wat je wilt weten.

Of je nu met klantenservice belt, sales, afdeling data, betalingen (ze hebben alle eigen nummers) ik ben nog nooit goed uit gekomen - en ik kies toch echt de juiste opties in het veel te lange Vodafone menu - en een keertje of vijf doorverbonden worden is echt geen uitzondering.

Het enige dat ik je kan aanraden is bellen, bellen en nog een keer bellen... Maar sorry voor mijn *bash* post, het is standaard dat niemand bij Vodafone je kan vertellen wie je moet hebben als ze je zelf niet kunnen helpen. Ik ben zelfs afgesloten geweest omdat niemand mij bij Vodafone kon vertellen waarom er € 24,26 werd afgeschreven van mijn rekening.

Je kunt ook VF Webrelations een pm sturen. Ze zijn wel erg selectief met reageren... op het moment dat vragen 'lastiger' worden wordt namelijk niet meer door ze gereageerd.

Weet je zeker dat je voor Vodafone wilt kiezen...? want het is er echt chaos 1 2 3 4

[ Voor 19% gewijzigd door tm030614 op 16-09-2008 21:54 ]

• Helsie
  • Niet online
tm030614 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:28:
[...]

Uit eigen ervaring kan ik bevestigen dat het bij Vodafone heel heel moeilijk is om net die persoon te pakken te krijgen die jouw kan vertellen wat je wilt weten.

Of je nu met klantenservice belt, sales, afdeling data, betalingen (ze hebben alle eigen nummers) ik ben nog nooit goed uit gekomen - en ik kies toch echt de juiste opties in het veel te lange Vodafone menu - en een keertje of vijf doorverbonden worden is echt geen uitzondering.

Het enige dat ik je kan aanraden is bellen, bellen en nog een keer bellen... Maar sorry voor mijn *bash* post, het is standaard dat niemand bij Vodafone je kan vertellen wie je moet hebben als ze je zelf niet kunnen helpen. Ik ben zelfs afgesloten geweest omdat niemand mij bij Vodafone kon vertellen waarom er € 24,26 werd afgeschreven van mijn rekening.

Je kunt ook VF Webrelations een pm sturen. Ze zijn wel erg selectief met reageren... op het moment dat vragen 'lastiger' worden wordt namelijk niet meer door ze gereageerd.

Weet je zeker dat je voor Vodafone wilt kiezen...? want het is er echt chaos 1 2 3 4
Bedankt voor je reactie. Heb inmiddels mijn order bij Vodafone online gecancelled en mijn gsm (met Vodafone abo ;) ) ontvangen van Smartphoneshop.nl.
Bedankt voor de waarschuwing ook, maar ik zie daar vooral mensen die het normaal vinden dat ze in 5 jaar 2x afgesloten zijn wegens niet betalen, 10x dezelfde huil reactie van dezelfde persoon, etc etc, dus dat doet me niet zoveel. ;)

(Ik kan over alle andere providers ook zulke topics vinden, idem over Orange, en daar ben ik altijd tevreden klant geweest, alleen gestopt nu ze diensten gingen schrappen).

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 12:50
Helsie schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:08:
[...]

Bedankt voor je reactie. Heb inmiddels mijn order bij Vodafone online gecancelled en mijn gsm (met Vodafone abo ;) ) ontvangen van Smartphoneshop.nl.
Bedankt voor de waarschuwing ook, maar ik zie daar vooral mensen die het normaal vinden dat ze in 5 jaar 2x afgesloten zijn wegens niet betalen, 10x dezelfde huil reactie van dezelfde persoon, etc etc, dus dat doet me niet zoveel. ;)

(Ik kan over alle andere providers ook zulke topics vinden, idem over Orange, en daar ben ik altijd tevreden klant geweest, alleen gestopt nu ze diensten gingen schrappen).
Tuurlijk, elke provider heeft 1 doel, zakke vullen en klachten zijn er over elke provider te vinden.
Maar ik ben ook erg partijdig op het moment... :+ en naar mijn mening terecht.

• Helsie
  • Niet online
tm030614 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:16:
[...]

Tuurlijk, elke provider heeft 1 doel, zakke vullen en klachten zijn er over elke provider te vinden.
Maar ik ben ook erg partijdig op het moment... :+ en naar mijn mening terecht.
offtopic:
Heel vervelend allemaal ja... Ik heb in elk geval mijn abo, mijn online tegoed stand klopt en ik kan gratis online een gespecificeerde rekening inzien. Dus *gelukkig* zijn de klachten die ik doorgaans tegenkom op mij niet van toepassing. En zolang alles goed gaat, heeft men er weinig last van dat de klantenservice raar doet. ;)
Pagina: 1