Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC Leden 4.1 backup terugzetten

Pagina: 1
Acties:

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Na een herinstallatie van een computer waarop het - uit 2000 afkomstige en door de Rabobank uitgegeven - PC Leden 4.1 draaide, is dit programma opnieuw geïnstalleerd. De gemaakte back-up terugzetten levert echter problemen op. In eerste instantie wil het programma alleen van diskette een back-up teruglezen maar na een vinkje weggehaald te hebben mag deze ook ergens anders vandaag komen. Echter, ik krijg de weinigzeggende melding "Niet gevonden" wanneer ik back-up wil terugzetten na het kopiëren van de volledige back-up naar de map waar het programma zoekt naar een gemaakte back-up.

Zijn er hier meer mensen die met dit programma werken of gewerkt hebben en die dit probleem herkennen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Al contact opgenomen met de helpdesk van PC Leden?
Je brengt trouwens wel verwarring met je mee, in de titel heb je het over 4.01 en in de post zelf over 4.1.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• JBS
  • Niet online
Nee, ze hebben namelijk geen helpdeskcontract (meer) en daarom heeft dat geen zin
(Inhoudelijke vraag (helpdeskcontract verplicht)
Het gaat om versie 4.1 maar ik dacht in eerste instantie dat het om 4.01 ging. De titel kon ik niet meer aanpassen, het bericht zelf wel. Vandaar.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Ah vandaar dat daar 4.1 staat?!?

Ervaring leert dat zelfs zonder helpdesk contract er nog wel ergens iemand zit die met hart en ziel ondersteuning heeft gegeven op deze software. Succes met zoeken!

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• JBS
  • Niet online
Pietert schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:49:
Ah vandaar dat daar 4.1 staat?!?

Ervaring leert dat zelfs zonder helpdesk contract er nog wel ergens iemand zit die met hart en ziel ondersteuning heeft gegeven op deze software. Succes met zoeken!
Foutje, heb 't aangepast. Ik zal laten bellen naar de support afdeling maar vraag me af of er nog iemand werkt die kennis heeft van dit oude programma ;)